شناسهٔ خبر: 95057 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کلنگ زنی بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی در ناحیه شهری مهرگان

کلنگ زنی خراسان شمالی مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین از کلنگ زنی بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی با حضور استاندار در ناحیه شهری مهرگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(قزوین)، سیدعلی هاشمی مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین از کلنگ زنی بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی با حضور استاندار در ناحیه شهری مهرگان خبر داد و اظهار داشت: زمین این بیمارستان به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع و با کاربری درمانی با توجه به ضوابط  قانونی در اختیار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار گرفت.

وی افزود: افزایش کیفیت زندگی شهری در مهرگان و کمک به دستگاه های اجرایی برای تامین زیرساخت ها و احدات پروژه های روبنایی در مهرگان از جمله موارد مورد توجه راه و شهرسازی بوده و در دستور کار قرار دارد.

هاشمی اضافه کرد: ساخت این بیمارستان نیز موضوعی است که بسیار در این منطقه مورد نیاز بوده و امیدواریم با احداث آن بخشی از نیازهای اساسی درمانی مردم عزیز مرتفع شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین ادامه داد: امروز و با حضور استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولین، بهره برداری از دوربین های نظارتی ثبت پلاک مهرگان و کلنگ زنی اصلاح میدان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نیز انجام شد که با مشارکت این اداره کل و شهرداری محمدیه صورت گرفته است.