شناسهٔ خبر: 95242 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

در نشست کارگروه ساماندهی مبادی ورودی و خروجی مجاز زمینی کشور تصمیم‌گیری شد؛

طرح جامع جديد پایانه مرزی میلک با رویکرد ساماندهی لجستیکی تصويب شد/تاکید بر تکمیل مطالعات جانمایی پایانه ریلی شلمچه

برگزاری نشست کارگروه شورای ساماندهی مبادی ورودی و خروجی مجاز زمینی کشور مدیرکل دفتر تجاری‌سازی و امور تشکل‌های وزارت راه و شهرسازی ضمن اعلام برگزاری نشست شورا از بررسی دو طرح پایانه ریلی شلمچه و پایانه مرزی میلک در شورا خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نشست کارگروه ساماندهی مبادی ورودی و خروجی مجاز زمینی کشور امروز ۱۶ تیرماه در ساختمان دادمان با حضور نمایندگان عضو دبیرخانه و با مدیریت امین ترفع مدیرکل دفتر تجاری‌سازی و امور تشکل‌های وزارت راه و شهرسازی و مسئول دبیرخانه شورا، در ساختمان دادمان برگزار شد.

در این نشست ضمن مروری بر مصوبات پیشین کارگروه، دو موضوعِ طرح پیشنهادی پایانه ریلی شلمچه و همچنین طرح جامع پیشنهادی پایانه مرزی میلک مورد بررسی قرار گرفت و با نظر اعضا در خصوص آنها تصميم گیری شد.

بنا بر اعلام ترفع مدیرکل دفتر تجاری‌سازی و امور تشکل‌های وزارت راه و شهرسازی، در خصوص بررسی طرح جامع پیشنهادی پایانه مرزی میلک ضمن تاکید بر اینکه پل فعلی پاسخگوی نیاز حمل و نقلی پایانه است گفت با کلیات طرح پیشنهادی پایانه با رویکرد ساماندهی فرایند و لجستیک پایانه موافقت شد.

در رابطه با طرح پیشنهادی پایانه ریلی شلمچه نیز کلیات طرح بررسی و نظرات اعضا اخذ شد. مقرر شد تا شرکت سرمایه‌گذار مطالعات کامل جانمایی را انجام و پس جهت بررسی و تصویب به دبیرخانه شورای ساماندهی مبادی و خروجی مجاز زمینی کشور ارسال کند.