شناسهٔ خبر: 95253 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

حمل و نقل هوایی در هفته‌ای که گذشت

برقراری پرواز ایروان-تبریز-ایروان/ ایجاد بسترهای لازم به منظور سرمایه‌گذاری در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)/اتمام طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد تا پايان مردادماه/ انتصاب امیرمکری به عنوان سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری

هواپیما آرمنیا برقراری پرواز ایروان-تبریز-ایروان، ایجاد بسترهای لازم به منظور سرمایه‌گذاری در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، اتمام طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد تا پايان مردادماه و انتصاب امیرمکری به عنوان سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری از اهم اخبار در حوزه هوایی در هفته‌ گذشته هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اهم اخباری که در هفته‌ای که گذشت در حوزه هوایی به وقوع پیوست به شرح زیر است:

برقراری پرواز ایروان-تبریز-ایروان

مدیرکل فرودگاههای استان آذربایجان شرقی گفت: صبح روز پنجشنبه نخستین پرواز مسیر ایروان- تبریز در فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز به زمین نشست.

اجراي ۱۳۶ پروژه عمرانی و هوانوردی در برنامه کوتاه مدت فرودگاه يزد

مديرکل فرودگاه‌های يزد از اجرای موفق برنامه کوتاه مدت فرودگاه يزد درفاصله سال‌های ۹۵ تا پايان ۹۹ با اجرای ۱۳۶ پروژه عمرانی و هوانوردی خبر داد.

ایجاد بسترهای لازم به منظور سرمایه‌گذاری در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه تبدیل بنادر کشور به عنوان بنادر قدرتمند تجاری در اولویت‌ برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی است بر ایجاد بسترهای لازم به منظور سرمایه‌گذاری در شهر فرودگاهی امام (ره) و تبدیل آن به قطب بزرگ اقتصادی در تهران، تاکید کرد.

بهره بردارى از فرودگاه كيش به زودى

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: عملیات عمرانی فرودگاه کیش با سرمایه گذاری یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومانی به اتمام رسيده و این پروژه وارد مرحله پیش راه اندازی شده و در آتیه نزدیک به گردشگران این جزیره زیبا ارائه خدمت خواهد کرد.

اتمام طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد تا پايان مردادماه

مدير فرودگاه شهدای خرم آباد از اتمام پروژه توسعه اين فرودگاه شامل تکميل باند، بهسازی سطوح پروازی، ساخت جاده حفاظتی و استريپ‌سازی تا پايان مرداد ماه خبر داد.

امیرمکری سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری شد 

وزیر راه و شهرسازی سیاوش امیرمکری را به عنوان سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری منصوب کرد.

آغاز به کار فاز آزمايشی سامانه اطلاعات مکان محور GIS شرکت فرودگاه‌ها 

پس از انجام دو سال مطالعات و نياز سنجي از تمام بخش‌ها و اداره‌هاي شرکت فرودگاه‌ها و ناوبري هوايي ايران، نسخه آزمايشي سامانه اطلاعات مکان محور GIS در زيرپورتال شرکت فرودگاه‌ها به نشاني "GIS.Airport.ir" راه اندازي شد.