شناسهٔ خبر: 95304 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سفر مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری به استان صورت گرفت؛

بررسی وضعیت ناوگان ماشین‌آلات راهداری هرمزگان

 بازسازی ۱۵ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری سیستان و بلوچستان مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در سفر به هرمزگان آخرین وضعیت ماشین‌آلات راهداری و توسعه ایمنی راه‌های این استان جنوبی را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(هرمزگان)، مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در سفر به هرمزگان آخرین وضعیت ماشین‌آلات راهداری و توسعه ایمنی راه‌های این استان جنوبی را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

فرهاد مهریاری در این بازدید با همراهی یوسف عابدینی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ضمن حضور در انبار ماشین آلات فرسوده، آخرین وضعیت ماشین آلات این اداره کل را ارزیابی و راهکارهای اجرایی جهت تجهیز ماشین‌آلات فعلی، به روز رسانی آن ها و خرید ماشین‌آلات مجهز را مورد بررسی قرار داد.

مهریاری با اشاره به اینکه ۱۱۶ دستگاه از ماشین آلات سبک و سنگین موجود در انبار های این استان غیرقابل بازسازی هستند بر لزوم واگذاری و فروش این ماشین آلات تاکید کرد و افزود: توسعه ایمنی راهها و روان سازی حمل و نقل جاده‌ای نیازمند اضافه کردن ماشین آلات جدید و مدرن به ناوگان ماشین آلات راهداری است.

وی در ادامه نگهداری صحیح و اصولی ماشین آلات را در خدمت رسانی به موقع و هم وطنان بسیار حائز اهمیت دانست و یادآور شد: افزایش ایمنی محورهای مواصلاتی سیاست اصلی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است و با مجاهدت‌های همکاران ما با قدرت در حال انجام است.