شناسهٔ خبر: 95310 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در نشست نمایندگان آذربایجان غربی با مدیرکل راه و شهرسازی استان مطرح شد؛

بررسی طرح‌های پیشنهادی تسریع در نهضت خانه‌سازی

نمایندگان نماینده مردم شهرستان مهاباد در مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی طرح‌های پیشنهادی برای تأمین نیازهای بخش مسکن با مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، نماینده مردم شهرستان مهاباد در مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی طرح‌های پیشنهادی برای تأمین نیازهای بخش مسکن با مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی دیدار و گفت‌وگو کرد.

پشتیبانی از راه‌اندازی طرح‌های تولیدی، صنعتی و گردشگری، ارائه مساعدت‌های ویژه در پرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن برای مستأجران و شتاب در اجرای طرح اقدام ملی مسکن از مهم‌ترین محورهای گفت‌وگوی این دیدار بود.

همچنین به دنبال سفر مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن به آذربایجان‌غربی در روزهای گذشته، نشست فرماندار و نماینده مردم شهرستانهای پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی با مدیرکل راه و شهرسازی استان جهت پیگیری مصوبات سفر برگزار شد.

تأمین زمین برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان‌های پیرانشهر و سردشت و برنامه‌ریزی برای الحاق به محدوده ٧٠ هکتار از اراضی در شهرستان پیرانشهر از جمله تصمیم‌های اتخاذ شده برای رونق تولید مسکن باکیفیت است که ابعاد مختلف آن در این نشست بحث و تبادل نظر شد.

در این نشست، جمعی از متقاضیان مسکن فرهنگیان سردشت و پیرانشهر حضور داشتند که مقرر شد موانع پیشرفت پروژه‌ها با همکاری و تعامل همه‌جانبه رفع شود.