شناسهٔ خبر: 9533 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حکم مظاهریان؛

رییس هیئت قائم مقامی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان معرفی شد

حامد مظاهریان طی حكمی از سوی معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، مدیركل راه وشهرسازی استان كرمان به عنوان رییس هیئت قائم مقامی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان كرمان، معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان كرمان، طی حكمی از سوی دكتر حامد مظاهریان، خداداد مقبلی تا زمان برگزاری انتخابات جدید و انتخاب هیئت مدیره به عنوان رییس هیئت قائم مقامی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان كرمان خواهد بود تا به اتفاق سایر اعضا نسبت به برگزاری انتخابات اعضا هیئت مدیره اقدام كند و انجام وظایف معوق سازمان تا شروع به كار هیئت جدید را عهده دار باشد.

همچنین طی حكمی جداگانه  مهندس عباس طوفان (رییس اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان) به عنوان عضو هیئت قائم مقامی سازمان تا به اتفاق سایر اعضا نسبت به برگزاری انتخابات اعضا هیئت مدیره و انجام وظایف معوق سازمان تا شروع به كار هیئت جدید استان معرفی شد.

بر اساس این گزارش با توجه به عدم تشكیل هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان كرمان در ماه‌های اخیر و انجام بازرسی در این خصوص توسط بازرسان اعزامی از وزارت راه و شهرسازی در اجرای ماده ۲۶ قانون سازمالن نظام مهندسی و بنا به تصمیم این وزارت از تاریخ ۲۲/۴/ ۹۴ سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تعطیل و هیئتی مركب از آقایان مهندس مقبلی و مهندس طوفان و سه نفر از مهندسین وزارت مسكن به عنوان قائم مقام این هیئت تا زمان برگزاری انتخابات جدید و انتخاب هیئت مدیره عهده دار این مسئولیت شدند.

تعطیلی سازمان نظام مهندسی ساختمان و عدم انجام وظایف قانونی آن به عنوان ركن اصلی اجرایی سازمان، دلیل این تغییرات اعلام شده است .

گفتنی است فراخوان كاندیداتوری برای شركت در این انتخابات اعلام شده است و این انتخابات در ماه‌های آینده برگزار می‌شود./

نظر شما