شناسهٔ خبر: 95416 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد؛

اختصاص لاستيک تشويقی به رانندگان کاميون های جاده ای استان کرمان

تریلی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: با اعلام سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور، رانندگان کامیون های برون شهری چنانچه نسبت به انتقال کالاهای اساسی و نهاده های دامی از بندر امام (ره) به مقصد استان کرمان اقدام کنند از تخصیص یک جفت لاستیک تشویقی بهره مند خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمان)، سید علی حاج سید علیخانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: با اعلام سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور، رانندگان کامیون های برون شهری چنانچه نسبت به انتقال کالاهای اساسی و نهاده های دامی از بندر امام (ره) به مقصد استان کرمان اقدام کنند از تخصیص یک جفت لاستیک تشویقی بهره مند خواهند شد.

حاج سید علیخانی افزود: به توجه به اهمیت حمل کالاهای اساسی از بندر امام خمینی (ره)، از ٢٠ تیرماه تا ٣١ مرداد امسال یک جفت لاستیک با نرخ دولتی به رانندگان متقاضی تعلق می گیرد.

وی ادامه داد: رانندگانی که حداقل تعداد ۳ فقره بارنامه مربوط به حمل گندم، کنجاله سویا و جو مربوط به شرکت پشتیبانی امور دام و شرکت بازرگانی دولتی ایران از مبدأ بندر امام(ره) به مقصد شهرستانهای سراسر استان با مجموع مسافت طی شده ۲۴۰۰ کیلومتر حمل نمایند، می توانند با مراجعه به پایانه های بار كرمان و سيرجان نسبت به دریافت یک جفت لاستیک با نرخ دولتی اقدام کنند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمان تصریح کرد: تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی از بندر امام خمینی (ره) به مقصد استان کرمان به همت مالکان و رانندگان ناوگان حمل ونقل عمومی جاده ای در حال انجام است و امیدواریم شرکتهای حمل ونقلی استان در روز های آینده ناوگان بیشتری را به بندر امام (ره) اعزام نمایند.

حاج سید علیخانی با اعلام شماره پيامكي ۱۰۰۰۰۳۴۱ بعنوان سامانه دريافت نظرات شاغلين بخش حمل ونقل استان، خاطر نشان کرد؛ در روز های اخیر نیز به منظور تشویق شرکت ها و موسسات حمل ونقل جاده ای استان اجازه صدور بارنامه برای ناوگان تحت پوشش خود که از مبداء بندر امام خمینی (ره) به استان کرمان حرکت می نمایند داده شده است .