شناسهٔ خبر: 95417 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان تهران:

کامیون داران حمل کالاهای اساسی از بندر امام خمینی(ره) را در اولویت قرار دهند

جلسه قرارگاه حمله کالاهای اساسی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای تهران در جلسه قرارگاه حمل کالاهای اساسی گفت: کامیون داران تسریع در حمل کالاهای اساسی و نهاده های دامی از بندر امام خمینی(ره) را در اولویت قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری ورارت راه و شهرسازی (تهران)، حیدر نوروزی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای تهران در جلسه قرارگاه حمل کالاهای اساسی گفت : کامیون داران تسریع در حمل کالاهای اساسی و نهاده های دامی از بندر امام خمینی(ره) را در اولویت قرار دهند.

وی در این جلسه که با حضور اعضای قرارگاه و مدیر عامل شرکت بارپین تشکیل شد افزود: حمل کالاهای اساسی از مبداء بندر امام خمینی(ره) به استان تهران ، خصوصا در سه ماه نخست هر سال، همواره یکی از دغدغه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بوده و اکنون با توجه به دپوی کالاهای اساسی استان در این بندر به ویژه نهاده های دامی، این موضوع از حساسیت ویژه ای برخوردار و می طلبد با بسیج همگانی و تداوم نشست ها این امر مهم را به سرانجام برسانیم.

نوروزی با بیان اینکه در حال حاضر تخلیه بندر امام‌ خمینی از کالاهای دپو شده به ویژه کالاهای اساسی و نهاده های دامی موردنیاز دامداران ضروری است لذا شرکت ها و موسسات حمل و نقل جاده ای استان تهران موظفند با استفاده از تمام ظرفیت خود نسبت به اعزام کامیون های تحت پوشش به مقصد بندر امام(ره) اقدام نمایند.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران اظهار داشت: در حال حاضر تخلیه بندر امام خمینی از کالاهای دپو شده به ویژه کالاهای اساسی و نهاده های دامی موردنیاز دامداران ضروری است لذا شرکت ها و موسسات حمل و نقل جاده ای استان تهران موظفند با استفاده از تمام ظرفیت خود نسبت به اعزام کامیون های تحت پوشش به مقصد بندر امام(ره) اقدام نمایند.

در پایان به منظور تسریع در این مهم، هر یک از اعضا قرارگاه با ارائه نقطه نظرات صورتجلسه ای با ارائه شرح وظایف هریک تنظیم و تصویب شد.