شناسهٔ خبر: 95529 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد

بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های راه و شهرسازی استان تهران در شهرستان ملارد

بهربرداری و شروع عملیات اجرایی پروژه های اداره کل راه وشهرسازی استان تهران با حضور وزیر راه وشهرسازی با حضور وزیر راه و شهرسازی و استاندار تهران برخی از پروژه‌های راه و شهرسازی استان تهران بهره‌برداری و برخی دیگر نیز عملیات اجرایی آنها در مجموع با اعتبار ۱۰۶۰ میلیارد ریال آغاز شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امروز ۲۶ تیر با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، برخی پروژه های استان تهران با بودجه ۱۰۶۰ میلیارد تومان بهره‌برداری و یا آغاز شد.

بازدید و بهره‌برداری از ساختمان فرهنگی-هنری ملارد با بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی ۱۰۰ نفر، بهره برداری از مدرسه ۱۵ کلاسه، بهره‌برداری از سالن ورزشی شهید قاسم سلیمانی در سایت مسکن مهر صفادشت با اعتبار ۶۱ میلیاردریال، انجام شد. 

بازدید و بهره‌برداری از سایت مسکن مهر صفادشت با اعتبار ۹۹ میلیاردریال شامل مدرسه ۱۵ کلاسه فاز ۳ مسکن ری، سالن ورزش مسکن مهر در زمینی به مساحت ۱۸۹۰ مترمربع در همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان تهران و شهرداری صفادشت از دیگر برنامه‌های افتتاح بود.

همچنین آغاز ساخت چهار مدرسه هر کدام با ۱۲ کلاس، کتابخانه، سرای محله و درمانگاه در سایت مسکن مهر صفادشت با اعتباری بالغ بر ۸۷۰ میلیارد ریال بخشی از مراسم بهره‌برداری های پروژه های راه و شهرسازی استان تهران بود. این پروژه در همکاری مشترک با اداره کل راه و شهرسازی استان تهران و شهرداری صفادشت انجام می‌شود.

همچنین در ماه های پایانی دولت دوازدهم، عملیات اجرایی پروژه فرهنکی هنری شهرستان ری آغاز شد.

بنا بر اعلام اداره کل راه و شهرسازی استان تهران اعتبار پروژه‌های آماده بهره‌برداری ۱۹۰ میلیاردریال و اعتبار پروژه‌های شروع عملیات اجرایی ۸۷۰ میلیارد ریال است.