شناسهٔ خبر: 95598 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فردوس خبر داد؛

اتمام عملیات اجرایی تبدیل دو آب نما به پل در محور روستائی فردوس به کجه

مهندس اخوندی.jpg رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فردوس، از اتمام عملیات اجرائی تبدیل دو عدد آب نما به پل در محور روستائی فردوس به کجه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان جنوبی)، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فردوس، از اتمام عملیات اجرائی تبدیل دو عدد آب نما به پل در محور روستائی فردوس به کجه خبر داد و اظهار داشت: در راستای تامین عبور و مرور ایمن وسائط نقلیه  این اداره در امسال اقدام به حذف دو عدد آب نما در محور روستائی فردوس به کجه کرده است.

 احمد آخوندی با بیان این مطلب بیان داشت: راه روستايی فردوس به کجه يكی از مسيرهای پرتردد روستايی شهرستان  است که به علت وجود آب نماهای متعدد با شروع سیلاب‌های فصلی، تردد در این محور به کندی صورت می‌گرفت که در سال گذشته نیز عملیات تبدیل یک عدد آب نما به پل در این محور اجرایی شد.

وی تصریح کرد: این پروژه‌ به صورت امانی و پیمانی در مدت زمان ۳ماه در تیر ماه امسال اجرایی شد که برای اجرای این عملیات جمعا ۷۰۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی  هزینه شده است.

 آخوندی در ادامه عنوان کرد: با بهره برداری از اين پروژه علاوه بر ايمن کردن مسير تردد اهالی روستاهای کجه، طاهر آباد، ابراهیم آباد و پلند و چاهنو ، باعث جلوگيری از انسداد مسير در حين بارندگی و تسريع در تردد اهالی و وسايل نقليه عبوری و همچنين تسريع در انتقال محصولات دامی و كشاورزی اهالی روستاهای منطقه به شهرستان شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فردوس خاطرنشان کرد: انجام عملیات خاکی با حجم ۳۲۰ متر مکعب، و بتن ریزی جمعا به حجم ۲۳۰ متر مکعب، از جمله اقدامات است که در این پروژه اجرا شده است و برای اجرای آسفالت این پروژه از تراشه های آسفالتی (رپ) برای کاهش هزینه ها استفاده شده است.