شناسهٔ خبر: 95880 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان صورت گرفت؛

انجام مراسم تودیع ومعارفه مدیران روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران

مراسم تودیع و معارفه ریس روابط عمومی با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران طی مراسمی از داوود هزاری مدیر پیشین روابط عمومی این اداره کل با اهدای لوح سپاس قدردانی و با حکمی از سوی مدیر این اداره کل ، حمید اکبر زاده به عنوان سرپرست روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران منصوب شد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(تهران)، با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران طی مراسمی از داوود هزاری مدیر پیشین روابط عمومی این اداره کل با اهدای لوح سپاس قدردانی و با حکمی از سوی مدیر این اداره کل ، حمید اکبر زاده به عنوان سرپرست روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران منصوب شد .    حیدر نوروزی در آیین تکریم و معارفه رئیس روابط عمومی این اداره کل ضمن تبریک عید بزرگ غدیر،گفت: در این شرایطی که بر کشور حاکم است، جامعه توقعاتی دارد و بخش عمده ای از این فشارها به روابط عمومی وارد می شود و این حوزه باید تمامی زحمات را منعکس کند و تعامل سازنده با رسانه ها داشته باشد.

وی افزود: امروز مدیریت رسانه کار ساده ای نیست و باید بتوانیم تعامل و مراوده داشته باشیم تا بتوانیم آنچه واقعیت است و خدمات اداره کل است، منعکس کنیم و این یک کار هنرمندانه است و هر کسی ممکن است از عهده آن برنیاد.

در پایان، حیدر نوروزی با اهدای لوح سپاس و هدایایی از زحمات مدیر پیشین روابط عمومی داوود هزاری که به درجه بازنشستگی نایل شده اند تقدیر و تشکر و حمید اکبر زاده را با حفظ سمت سازمانی به عنوان سرپرست اداره روابط عمومی اداره کل منصوب کرد.

این گزارش حاکی است در این آیین مدیر حراست اداره کل، معاون راهداری استان تهران، رئیس امور ادارای و منابع انسانی اداره کل حضور داشتند.