شناسهٔ خبر: 95942 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

بیانیه نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی درخصوص خدمات مرحوم علیرضا تابش

حسین روحانی نژاد نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص خدمات علیرضا تابش و خدماتی که وی در طول دوران خدمت خود ارایه کرد، بیانه‌ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسن روحانی‌نژاد نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص خدمات علیرضا تابش و خدماتی که وی در طول دوران خدمت خود ارایه کرد، بیانه‌ای صادر کرد.

در بیانیه نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی درخصوص خدمات علیرضا تابش آمده است: دست تقدیر الهی بر آن قرار گرفت که یکی از شایسته‌ترین مدیران کارآمد و توانا و متعهد و اخلاق‌مدار کشور به دیدار حق نائل شود. مرحوم جناب آقای مهندس علیرضا تابش در دوره شانزده ساله مدیریت موثر، ارزنده و خدمات صادقانه و خالصانه‏‌اش در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان یادگار پربرکت و صدقه جاریه امام راحل(ره)، منشاء خدمات با ارزش و اثرات خیر و ماندگار بسیاری برای مردم ایران به‌ویژه اقشار محروم در عمران و آبادانی و ایجاد مسکن و محیط مناسب در شهر و روستا و نیز نوسازی و بهسازی مناطق خسارت‌دیده از سوانح طبیعی شد و به شهادت مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) از جمله مدیران کارآمد و پاکدست و پرتلاش نظام جمهوری اسلامی بود.

ایشان با کارنامه پربار و عملکرد خستگی‌ناپذیر در خدمتگزاری بی‏‌حاشیه و پاسخگو و در همراهی و همدلی بی‌تبعیض و بی‌منت با مردم، توانست الگویی موفق از مدیریت کارآمد به یادگار گذاشته و با توشه‏‌ای پربار از ایمان و عمل صالح و دعای خیر مردم، به لقاء‌الله نائل شود. اینجانب به نیابت از خانواده بزرگ بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که این ایام در سوگ فقدان جانسوز مدیری گرانمایه و دلسوز داغدار است، از پیام تسلیت التیام‌بخش رهبر معزز و عظیم‌الشان انقلاب اسلامی، روسای محترم قوای سه‏‌گانه، رئیس‌جمهور محترم منتخب و کلیه مقامات محترم کشوری و لشکری تشکر و قدردانی می‌کنم و از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم آن فقید سعید را مورد رحمت و مغفرت الهی قرار داده و مهمان خوان رحمت واسعه‏‌اش نموده و برای مردم ایران و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خیر کثیر مقدر فرماید.

از مدیران و کارکنان متعهد و کاردان این نهاد مقدس خواستارم نهایت مساعی و اهتمام خود را در جهت انجام بهینه وظایف و تحقق مطلوب اهداف متعالی سازمانی بکار گیرند.

اَللّهُمَّ اجْعَلْها عِنْدَک فِی اَعْلی عِلّیینَ