شناسهٔ خبر: 95962 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

«عزیزالله مهدیان» سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شد

عزیزالله مهدیان بر اساس آرای شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، عزیزالله مهدیان به سمت سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، براساس مصوبه شماره ۳۴۲/م مورخ ۹ مرداد ۱۴۰۰ شورای مرکزی، به موجب حکمی از سوی حسین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عزیزالله مهدیان به عنوان سرپرست بنیادمسکن انقلاب اسلامی منصوب شد.

صبح امروز در جلسه ای با حضور اعضای شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عزیزالله مهدیان به عنوان سرپرست بنیاد مسکن انتخاب و در جلسه‌ای با حضور مدیران ارشد این نهاد این حکم قرائت و ابلاغ شد.  در قسمتی از این حکم خطاب به سرپرست جدید بنیاد مسکن آمده است: « امید است با توکل بر خداوند متعال و ضمن بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و پشتوانه غنی تجارب مدیریتی و همکاری کارکنان مومن و تلاشگر بنیاد،  در تحقق اهداف عالیه این نهاد انقلابی و یادگار امام راحل(ره)  موفق و مؤید باشید ».

شایان ذکر است عزیزالله مهدیان پیش از این در سمت مدیرکل استان های کردستان، گیلان، همدان مازندران و همچنین معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن مشغول به کار بوده است.