شناسهٔ خبر: 96021 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری استان:

محور هراز با تلاش بی وقفه راهداران بازگشایی شد

مازندران معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: با تلاش شبانه روزی راهداران محور هراز که به دلیل ریزش کوه مسدود شده بود بازگشایی و تردد درآن بطور عادی جریان دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی(مازندران)، اسماعیل فولادی اظهار داشت: در پی بارش باران در روزهای اخیر در سطح محورهای کوهستانی استان شاهد ریزش کوه و سیلاب بوده که بلافاصله پس از وقوع این حوادث راهداران استان در محل حادثه اعزام و نسبت به بازگشایی راه های ارتباطی اقدامات بهنگامی را در دستور کار خود قرار دادند.  

وی با اشاره به ریزش کوه در محور هراز حوالی شاه زید (فاصله تونل شماره یک و دو) گفت: پس از وقوع ریزش کوه راهداران استان سریعا در قالب اکیپ های  راهداری و با بکارگیری ماشین آلات و نیروهای انسانی مجرب به محل حادثه اعزام و نسبت به پاکسازی و ریزش برداری سطح جاده اقدام نمودند.

وی اظهار داشت: در سطح محور هراز پس از وقوع ریزش کوه در دو طرف تونل شاهد محبوس شدن ۸ خودرو با ۲۲ سرنشین بوده که با تلاش راهداران و ایجاد راه موقت تردد برای آنها ایجاد شد.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از مسافران خواست به دلیل وضعیت آب و هوایی و احتمال ریزش مجدد کوه، از سفرهای غیر ضروری و تردد در محورهای کوهستانی خودداری کنند تا به فضل خداوند شاهد بروز حوادث ناگوار در سطح محورهاي استان نباشيم.

گفتنی است: مسافرين و رانندگان محترم می توانند برای كسب اطلاعات از آمار و ارقام تردد در محورهاي استان و كشور همچنين آگاهي از آخرين وضعيت راه ها و انسدادها يا محدوديت‌هاي احتمالي تردد و  شرايط جوي به سايت www.۱۴۱.ir مراجعه نموده و يا با تلفن گوياي ۱۴۱ تماس حاصل فرمايند.