شناسهٔ خبر: 96044 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آزادسازی بیش از ۶۰ هزار مترمربع از اراضی دولتی در شهرکرد

احسان حسینی معاون املاک چ و ب.jpg معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از آزادسازی بیش از ۶۰ هزار مترمربع اراضی دولتی در شهرکرد از دست متصرفین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(چهارمحال و بختیاری)، سید احسان حسینی معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از آزادسازی بیش از ۶۰ هزار مترمربع اراضی دولتی در شهرکرد از دست متصرفین خبر داد و گفت: بیش از ۵۰ هزار متر مربع از این اراضی، واقع در ابتدای جاده دفن زباله منظریه شهرکرد است که متصرف اقدام به دیوارکشی نموده بود و توسط مأمورین یگان حفاظت از اراضی اقدام به خلع ید و پلمپ صورت گرفت.

وی افزود: همچنین بیش از ۱۰ هزار متر مربع اراضی ملی نیز واقع در منظریه مقابل نظام وظیفه، با دستور مرجع قضایی و اقدام به موقع یگان حفاظت از اراضی و همکاری نیروهای امنیتی و انتظامی، قلع و قمع و آزاد سازی شد.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان، ارزش ریالی اراضی آزاد شده در این دو مأموریت در مرکز استان را بیش از ۱۹۳۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: یگان حفاظت از اراضی از طریق سامانه تلفنی ۱۶۵۶ آماده دریافت گزارشات مردمی در خصوص تخلفات و تصرف غیر قانونی اراضی دولتی است.