شناسهٔ خبر: 96140 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در بازدید از بندر شهید رجایی خبر داد:

حمل بیش از ۹۱ هزار تن کالاهای اساسی دپو شده در بنادر کشور به وسیله ناوگان حمل و نقل جاده‌ای، طی ۲۴ ساعت گذشته

باديد مهندس اماني از بندر شهيد رجايي معاون وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان هرمزگان با حضور در بندر شهید رجایی بندرعباس از روند ترخیص نهاده های دامی دپو شده در این بندر که در حال انتقال به سراسر کشور هستند، بازدید به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(هرمزگان)، داریوش امانی رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با اشاره به اینکه یکی از وظایف این سازمان حمل کالاهای اساسی است، گفت: از ابتدای خرداد ماه سال جاری و ستادی جهت حمل کالاهای اساسی تشکیل شد و هم اکنون این کالاها از بنادر کشور به اقصی نقاط میهن عزیزمان حمل می‌شوند.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته کار جابجایی بیش از ۹۱ هزار تن کالاهای اساسی به وسیله سه هزار و ۹۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل جاده‌ای انجام شده است.

داریوش امانی تصریح کرد: با تصمیماتی که در ستاد حمل کالاهای اساسی اتخاذ شد، مقرر شد؛ ضمن استفاده از ظرفیت بندر شهید رجایی، کالاهای اساسی مربوط به شرق کشور خصوصاً استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و یزد در این بندر پهلو گیری کنند که خوشبختانه این کار آغاز شده است و هم اکنون این کالاها با تلاش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان به صورت مستمر به استان های مذکور حمل می شوند.