شناسهٔ خبر: 96226 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت روز خبرنگار انجام شد؛

بازدید مدیرکل راهداری همدان از باشگاه خبرنگاران استان

صفر صادقی راد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان ضمن بازدید از باشگاه خبرنگاران استان که به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت، با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: فعالیت رسانه بسیار حساس است و یک رسانه با مطالبه‌گری می‌تواند عاملی برای تحرک بیشتر دستگاه های اجرایی باشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(همدان)، صفر صادقی راد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان ضمن بازدید از باشگاه خبرنگاران استان که به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت، با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: فعالیت رسانه بسیار حساس است و یک رسانه با مطالبه‌گری می‌تواند عاملی برای تحرک بیشتر دستگاه های اجرایی باشد.

وی با اشاره به اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان تعامل و ارتباط خود را همواره با اهالی رسانه استان تحکیم می‌بخشد، افزود: ارتباط با رسانه‌های استان به جهت ارتباط با شهروندان و پیگیری و رفع مشکلات آن‌ها همواره در دستور کار این اداره بوده‌ است.

صادقی راد در ادامه با اشاره به فعالیتهای مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای در استان تأکید کرد: ایجاد بستری مناسب برای سفرهای ایمن و امن در دستور کار این اداره قرار دارد.

مدیر باشگاه خبرنگاران جوان مرکز همدان نیز در این نشست ضمن ابراز خرسندی از تعامل و همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در انعکاس خوب خبرهای این حوزه اظهار داشت: تعامل و ارتباط مجموعه راهداری و خبرنگاران به ویژه باشگاه خبرنگاران جوان در انعکاس فعالیتهای این اداره کل بسیار مطلوب بوده است.

مهرداد نجف شعار افزود: کار خبرنگاری همچون کار راهداری بسیار دشوار است و حضور خبرنگاران در کنار راهداران در همه عرصه ها، حوزه ها، بحران ها و رخدادها سختی کار فعالان این حوزه را بیشتر کرده است.

در این بازدید که به مناسبت گرامیداشت هفته خبرنگار برگزار شد، علی صارمی، رییس روابط عمومی و محمدمهدی فامیل فیضی، کارشناس روابط عمومی این اداره کل نیز حضور داشتند.