شناسهٔ خبر: 96330 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری استان تهران خبر داد؛

پایان عملیات بهسازی و روکش محور فرعی صالح آباد ( وادان )

بهسازی و روکش آسفالت عملیات بهسازی و روکش محور فرعی صالح آباد ( وادان ) در حوزه شهرستان دماوند به طول ۱۲ کیلومتر و اعتباری افزون بر ۷۵ میلیارد ریال پایان پذیرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(تهران)، حیدر نوروزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از اتمام پروژه بهسازی و روکش آسفالت محور فرعی صالح آباد خبر داد و گفت: از ابتدای امسال در راستای ارتقای ایمنی محور های اصلی، فرعی و روستایی استان تهران بر اساس نیاز سنجی و اولویت بندی عملیات بهسازی، روکش آسفالت، لکه گیری و چاله پرکنی در حال اجرا است که محور فرعی صالح آباد به علت حجم بالای تردد و نیاز به بهسازی، به طول ۱۲ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال به اتمام رسید و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

نوروزی با توجه به اهمیت محور مذکور اذعان داشت: محور وادان یکی از محور فرعی و پر ترافیک شرق استان تهران می باشد که علاوه بر راه ارتباطی شهرهای کیلان و ساران بخشی از استان سمنان و شهرستان ایوانکی و شهرک های اقماری و روستاهی منطقه است.

وی با اشاره به اینکه عملیات مذکور به منظور افزایش ارتقای ایمنی ورفاه حال کاربران جاده‌ای اجرایی شده است تصریح کرد: رضایت شهروندان سرمایه و تکیه گاهی برای مدیریت جاده ای است و تلاش مجموعه راهداری بر این است که در کوتاهترین بازه زمانی با اتمام عملیات عمرانی، رضایتمندی شهروندان را فراهم کند.