شناسهٔ خبر: 96338 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آیین تودیع و معارفه فرمانده جدید یگان حفاظت اراضی ومسکن لرستان برگزار شد

تکریم و معارفه فرمانده یگان لرستان.jpg با حضور مدیرکل راه وشهرسازی و رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی لرستان ، سرهنگ آرش سپهوند به عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت اراضی راه وشهرسازی استان منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(لرستان)، با حضور مدیرکل راه وشهرسازی و رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی لرستان، سرهنگ آرش سپهوند به عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت اراضی راه وشهرسازی استان منصوب شد.

در جریان این مراسم که در محل سالن جلسات اداره کل راه وشهرسازی لرستان و به صورت ویدیو کنفرانس و ارتباط با سازمان ملی زمین و مسکن برگزار شد سرهنگ خردمند فرمانده یگان سازمان ملی با اشاره به تعاملات خوب بین اداره کل راه وشهرسازی لرستان ویگان حفاظت گفت: در راستای حفاظت از اراضی ملی راه وشهرسازی لرستان بیشترین مساعدت را داشته و به همین منظور از تلاشهای مهندس کرم الهی مدیرکل و مهندس فولادوند رئیس اداره حراست قدردانی می کنم.

کرم الهی مدیرکل راه وشهرسازی لرستان با اشاره به اهمیت حفاظت از اراضی از آمادگی اداره تحت مدیریت خود برای برخورد با متصرفین و حراست از بیت المال اعلام کرد.

وی با اشاره به جای خالی این نهاد در ادارات راه و شهرسازی استان ها در سنوات گذشته ، وجود این یگان را در جهت حفظ اراضی ملی بسیار با اهمیت برشمرد.

در ادامه و ضمن تشکر از زحمات دوران مسئولیت سرهنگ صارمی فرمانده سابق یگان حفاظت اراضی ، سرهنگ آرش سپهوند به عنوان فرمانده جدید معرفی شد.