شناسهٔ خبر: 96395 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اجرای طرح واکسیناسیون رانندگان عمومی جاده‌ای در استان مرکزی

اجرای طرح واکسیناسیون رانندگان در استان مرکزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از اجرای طرح واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل و نقل برون شهری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(مرکزی)، مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از اجرای طرح واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل و نقل برون شهری خبر داد و گفت: با پیگیری‌های بعمل آمده در راستای واکسیناسیون و تأمین سلامت رانندگان، این طرح از ۱۸ مرداد ماه در استان مرکزی شروع شده است.

وی تصریح کرد: رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری می‌توانند با مراجعه به سامانه نوبت دهی واکسیناسیون وزارت بهداشت به آدرس salamat.gov.ir نسبت به دریافت نوبت برای تزریق واکسن کرونا اقدام و در تاریخ تعیین و ارسال شده، برای انجام واکسیناسیون به پایگاه مورد نظر مراجعه کنند.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی، واکسیناسیون رانندگان از تاریخ ۱۸ مرداد در شهرستان‌ ساوه شروع و در ادامه از ۲۱ همین ماه در سراسر استان به اجرا در آمده است.

جهانی در ادامه افزود: رانندگان دارای کارت هوشمند در ناوگان حمل و نقل جاده‌ای با داشتن مسئولیت خطیر ارایه خدمات مستمر در تامین نیازهای عمومی جامعه بویژه در شرایط دشوار همه گیری بیماری کرونا و عزیمت به اقصی نقاط کشور برای جابه جایی کالا و مسافر، همواره می‌کوشند تا چرخه صنعت حمل و نقل کشور لحظه‌ای از کار نیفتد، لذا این امر حاکی از اهمیت و اولویت واکسینه کردن رانندگان دارد که خوشبختانه طبق برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، در سراسر کشور به اجرا در آمد.