شناسهٔ خبر: 96410 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بر اساس پایش دوربین های نظارتی تصویری بیان شد

رصد آخرین وضعیت تردد در راههای استان تهران

تشریح تردد محورها مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران ،آخرین وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی استان را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( تهران) ،  حیدر نوروزی با اشاره به بازبودن اکثر جاده‌های استان تهران در خصوص آخرین وضعیت تردد در جاده‌های شمالی گفت: هم اکنون ترافیک در محور‌های هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و لواسان روان است و جاده‌های شمالی بدون مداخلات جوی گزارش شده است.

 نوروزی با اشاره به دستگاه های نظارتی تصویری در محورهای مواصلاتی استان پرحجم ترین تردد را در محور تهران -شهریار با ۷۳۴۳۲ تردد و محور قرچک- ری با ۶۰۴۲۵ تردد عنوان کرد.

وی در ادامه تصریح کرد هوشمند سازی جاده ها امری مهم در رصد لحظه به لحظه جاده ها است از این رو می طلبد عموم مردم طبق هماهنگی و آمادگی کامل از وضعیت جاده ها به تردد بپردازند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: براساس اطلاعات دریافتی از تردد شمار‌های فعال جاده‌های استان تردد از مردم خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جاده‌های کشور از سامانه تلفنی، سایت و اپلیکیشن موبایلی ۱۴۱ تماس و از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند، تا انتشار ویروس کرونا و نیز پیک پنجم این ویروس مدیریت شود.