شناسهٔ خبر: 96425 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی:

سرعت اجرای پروژه‌های راهسازی با افزایش ارتباطات ارتقا می‌یابد

پلیس راه مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در دیدار با رئیس پلیس راه استان گفت: از همه توان و امکانات موجود برای تحقق برنامه امسال در حوزه ساخت و توسعه راهها استفاده می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در دیدار با رئیس پلیس راه استان گفت: از همه توان و امکانات موجود برای تحقق برنامه امسال در حوزه ساخت و توسعه راهها استفاده می‌کنیم.

سید محسن حمزه‌لو با اعلام اینکه امسال ١٠٠ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در استان احداث و آسفالت می‌شود، ادامه داد: سرعت اجرای پروژه‌های راهسازی با افزایش ارتباطات به ویژه همراهی پلیس راه ارتقا می‌یابد.

بسیاری از جاده‌های استان پتانسیل حمل‌ونقل بین‌المللی دارند که این موضوع لزوم توجه به ایمنی و کیفیت را دو صدچندان می‌کند.

سرهنگ حسین‌زاده، رئیس پلیس راه آذربایجان‌غربی نیز در دیدار با اشاره به اینکه توجه به موضوع امنیت راه غیرقابل انکار است، تصریح کرد: به دنبال استقرار نظام حمل و نقل ایمن و کارآمد به عنوان یک عامل زیربنایی و زیر ساختی هستیم و با توجه به راهبردهای تدوین شده در حوزه ایمنی راه‌ها، مشارکت تمامی دستگاه های متولی در این بخش ضروری است.