شناسهٔ خبر: 96438 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

حدود ۵۰ کیلومتر حفاظ میانی در جاده‌های استان همدان در حال اجراست

صادقی راد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: هم اکنون حدود ۵۰ کیلومتر حفاظ میانی در جاده‌های استان همدان در حال اجرا است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان)، صفر صادقی راد با اشاره به اینکه طرح های بزرگی در حوزه راهداری در استان آغاز شده است، اظهار داشت: حدود ۵۰ کیلومتر حفاظ میانی در جاده‌های استان در محورهای همدان به کرمانشاه و اسدآباد در دست انجام بوده و در گردنه اسدآباد نیز نصب نیوجرسی و روشنایی در دستور کار است.

وی افزود: در محور نهاوند به کرمانشاه نیز حفاظ میانی و رزن به درگزین هم نیوجرسی درحال ایجاد است.

مدیرکل راهداری استان همدان ادامه داد: پیگیر گرفتن مجوز اقدام در ۲۰ کیلومتر از راه‌های استان با استفاده از نیروی انسانی و پیمانکاران موجود از سوی معاونت سازمان هستیم.

صادقی‌راد با بیان اینکه پیمانکاران موجود محدود هستند، بیان کرد: امکانات محدود است و این موارد موجب وقفه در تولید نیوجرسی و حفاظ شد که با عبور از این شرایط سخت کارهای خوبی ازجمله روکش آسفالت محورها در دست انجام است.

وی یادآور شد: براساس پیش‌بینی‌ها و پیگیری‌ها حدود ۱۰۰ کیلومتر روکش آسفالت را خواهیم داشت که با شرایط سخت اعتباری کار بزرگی است.

این مسئول تصریح کرد: ماشین‌آلات راهداری همدان قدمت بالای ۳۰ سال دارند و در گذشته شرایط اعتباری به‌صورتی بود که تمام کارها پیمان‌سپاری و برون‌سپاری می‌شد، اما اکنون نیاز است بسیاری از کارها امانی انجام شود.