شناسهٔ خبر: 96505 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران خبر داد:

برگزاری انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان تهران هفته اول مهر

خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، از تمدید مهلت بررسی صلاحیت داوطلبان عضویت در هیات‌مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان استان‌ها تا ۲۹ مرداد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و‌ شهرسازی، خلیل محبت‌خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از برگزاری انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان تهران از دوم تا نهم مهرماه امسال مطابق با بخشنامه وزارت راه و شهرسازی خبر داد.

محبت‌خواه گفت: با توجه به درخواست‌های متعدد واصله به معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی و پس از بررسی‌های بعمل آمده توسط آن معاونت، مهلت بررسی صلاحیت داوطلبان عضویت در هیات مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان استان‌ها تا تاریخ ۲۹ مرداد تمدید و همچنین زمان برگزاری انتخابات از تاریخ دوم تا نهم مهرماه امسال تمدید شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، افزود: مطابق با دستور دستگاه نظارت بر انتخابات (مستقر در وزارت راه و شهرسازی) مقرر شده است تا هیات اجرایی و دستگاه نظارت هر استان (ادارات کل راه و شهرسازی) ضمن رعایت ضوابط مصوب در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان وهمچنین آئین‌نامه اجرایی آن از جمله ماده ۴۶و سایر مقررات ابلاغی نسبت به انجام دقیق و کامل وظایف محوله اقدام کنند.