شناسهٔ خبر: 96516 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی:

برنامه وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی منسجم و قابل انجام است/ بهسازی راه‌های روستایی در اولویت است

اسماعیل حسین‌زهی نایب رییس کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اینکه برنامه‌های وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی مورد قبول بیشتر نمایندگان قرار گرفته است تاکید کرد: کوتاهی تولید مسکن در سنوات گذشته در دولت سیزدهم جبران می‌شود.

اسماعیل حسین‌رهی نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در خصوص برنامه‌های پیشنهادی وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم، اعلام کرد: برنامه ارایه شده توسط رستم قاسمی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی برنامه منسجم و قابل انجامی است. وی قول داده است تا سالانه یک میلیون واحد مسکونی که نیاز کشور است را جامه عمل بپوشاند.

عضو مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان در مجلس گفت: چنانچه انتخاب رستم قاسمی به عنوان وزیر راه و شهرسازی از مجلس رای بیاورد، لایحه‌ای از سوی وی به مجلس ارایه خواهدشد که بر اساس آن طرح جهش تولید مسکن که در مجلس رای آورده است عملیاتی شود. همجنین علاوه بر عملیاتی کردن طرح جهش تولید مسکن، طرح دیگری توسط وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم اجرایی و عملیاتی خواهد شد تا کوتاهی‌هایی که در زمینه تولید مسکن در کشور ایجاد شده بود، جبران شود.

نماینده مردم خاش همچنین از قول مساعد قاسمی برای توجه ویژه به راه‌های روستایی خبر داد و تصریح کرد: انتظار است تا وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم از نظرات کارشناسان استفاده کند و ضمن حرکت در مسیر برنامه‌های ارایه شده، بر روند اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها نظارت عالیه داشته باشد.

وی همچنین از تداوم جلسات با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی تا کسب رای اعتماد از مجلس در روزهای آتی خبر داد.