شناسهٔ خبر: 9654 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازگشایی محور روستایی بالاطالقان

سيلاب، طغيان رودخانه و تخريب پل در محور كرج - چالوس و محورهاي روستائي شهرستان طالقان / عكس: اداره‌كل راه و شهر سازي استان البرز سرپرست اداره راه وشهرسازی شهرستان طالقان از بازگشايی محور وستايی بالا طالقان كه بر اثر وقوع سيل مسدود شده بود خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از اداره کل راه و شهرسازی استان البرز، رضا رمضاني گفت: به‌ دلیل بارش شدید باران  و جاری شدن گل و لای و همچنین ریزش کوه در محور روستایی بالاطالقان که باعث انسداد مسیر شده بود.

وی ادامه داد: با تلاش شبانه‌روزی و طاقت فرسای پرسنل و  اکیپ راهداری این شهرستان بازگشایی و تردد در سطح محور مذکور برقرار شد.

رمضانی افزود: با توجه به بارش شدید باران که انسداد راه ارتباطی ۵ روستا در محور جوستان به گته ده و  ۵ روستا در محور جوستان به ناریان را در پی داشت با تدابیر صورت گرفته این اداره در جهت رفاه حال شهروندان و گردشگران عزیز در ایام عید سعید فطر بازگشایی و تردد در آن برقرار شد.

وی گفت: با توجه به تخریب راه دسترسی موقت روستای وشته که بر روی رودخانه شاهرود احداث گردیده بود، هم اکنون تردد از مسیر دسترسی موقت جزن به وشته انجام می گیرد.

رمضانی در پایان گفت: هم اکنون تمام راه های اصلی و فرعی این شهرستان باز بوده و تردد در آن ها جریان دارد.

نظر شما