شناسهٔ خبر: 96599 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

نگاهی به همراهی نمایندگان مجلس یازدهم با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت سیزدهم؛

رستم قاسمی متعهد به انجام ماموریت رییس‌جمهور در حوزه مسکن است/ قاسمی منجی وزارت راه و شهرسازی است/ کارهای بزرگ زیربنایی رستم قاسمی در حوزه راه و شهرسازی/ قاسمی رستم برای وزارت راه است/ رستم قاسمی فردی قوی و از نقاط قوت کابینه است

رستم قاسمی جمعی از نمایندگان مجلس نظر مساعد خود را نسبت به رستم قاسمی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت سیزدهم مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نمایندگان مجلس در  پیام‌هایی جداگانه حمایت خود را از رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم اعلام کردند. بخشی از اظهار نظر نمایندگان به شرح زیر است:

رستم قاسمی منجی وزارت راه و شهرسازی است

حجت‌الاسلام و المسلمین احمدی نماینده کنگان، دیر و جم گفت: رستم قاسمی مدیری عملیاتی، انقلابی و کسی است که مرد میدان مشکلات و رفع معضلات از مسائل کشور است. زمانی که وزیر نفت بود بحران تحریم‌ها را به فرصت‌ها تبدیل کرد. منجی وزارت راه و شهرسازی در این شرایط کسی نیست جز رستم قاسمی و مجلس به او رای اعتماد بالا می‌دهد. مجمع نمایندگان بوشهر نسبت به قاسمی نظر مثبت دارد.

کارهای بزرگ زیربنایی رستم قاسمی در حوزه راه و شهرسازی

سلمان اسحاقی نمایه مردم قائنات و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اعلام کرد: آقای رستم قاسمی حوزه مدیریت دولت را از نزدیک شاهد بوده و در قرارگاه خاتم‌الانبیاء کارهای بزرگ و زیربنایی راه و شهرسازی را صورت دادند و تجربه کردند. معتقدم اشخاص باید در مناسب دولتی قرار بگیرند که ساختار دولت را بشناسند و دارای تجربه باشند که آقای قاسمی این ویژگی‌ها را دارد.

رستم قاسمی متعهد به انجام ماموریت ریییس جمهور در حوزه مسکن است

علی یزدی‌خواه نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: رستم قاسمی متعهد به انجام ماموریت ریییس‌جمهور در حوزه مسکن است. او قبلا این را اعلام کرده و آنها را به شکل اقدامات حمایتی و تصدی‌گری انجام خواهد داد. او بااستفاده از الگوهای جدید ساخت و سازهای صنعتی در کاهش قیمت تمام شده در تحقق شعار ساخت یک میلیون مسکن می‌تواند نقش‌آفرینی کند.

رستم قاسمی تجربه و تخصص کافی دارد

حجت‌الله فیروزی نماینده مردم فسا و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: آقای قاسمی تجربه و تخصص لازم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی را دارد. سال‌ها در قرارگاه خاتم‌الانبیاء بودند و در بخش راه و مسکن تجربیات خوبی دارند. توانمندی وی خوب است و نمایندگان به وی رای اعتماد می‌دهند.

قاسمی رستم برای وزارت راه است

راستی نماینده شبستر و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس اعلام کرد: اقای رستم قاسمی از پیشنهادهای خوب کابینه است. بر امور وزارتخانه کاملا مسلط است و رستمی برای این وزارتخانه است و رای بالایی از مجلس می‌گیرد.

فضا برای رای‌آوری قاسمی مثبت است

علی‌اصغر خانی نماینده مردم شاهرود و عضو کمیسیون عمران مجلس اعلام کرد: فضا برای رای آوری رستم قاسمی برای وزارت راه و شهرسازی در مجلس و به ویژه در کمیسیون عمران مثبت است. قاسمی از تجربه لازم برای کار در وزارت راه و شهرسازی برخوردار است و سوابق کاری وی در این حوزه موید این موضوع است. از سوی دیگری مدرک تحصیلی عمران وی نیز مرتبط با حوزه ساخت و ساز و راه است.

رستم قاسمی کارنامه قابل قبولی دارد

حسین امامی‌راد نماینده مردم چناران و طرقبه و عضو کمیسیون آموزش و پرورش و تحقیقات مجلس گفت: رستم قاسمی دارای پیشینه و تجربیات زیادی در زمینه‌های مختلف است و کارنامه قابل قبولی دارد.

قاسمی چهر‌ه‌ای ولایت‌مدار، ساده‌زیست و باسابقه درخشان است

سیدجلیل میرمحمدی میبدی نماینده تفت و میبد و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: قاسمی چهر‌ه‌ای مدیر، ولایت‌مدار، ساده‌زیست، جهادی،میدانی و باسابقه درخشان است. وی در حوزه‌های مختلف مثل دفاع‌مقدس، وزارت نفت، قرارگاه خاتم‌الانبیاء و معاونت اقتصادی سپاه کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشت. سوابق خوبی در ساخت راه‌ها، جاده‌ها، تاسیسات دریایی و فرودگاه‌ها دارد. برنامه خوبی هم برای ساخت مسکن ارایه کرده است. مجلس به وی رای اعتماد می‌دهد.

کارنامه خوب قاسمی از دفاع مقدس تا امروز

سیدمحمد پاک‌مهر نماینده بجنورد،مانه و سملقان و عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: رستم قاسمی دارای تجربیات ارزشمندی است و از دوران دفاع مقدس تا امروز نیز کارنامه خوبی دارد. وی نیروی پرکار و شجاعی است و نظرم راجع به وی مثبت است و گزینه مناسبی برای وزارت راه و شهرسازی است.

رستم قاسمی فردی قوی و از نقاط قوت کابینه است

محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه و عضو هیات رییسه مجلس گفت:رستم قاسمی دارای سوابق و تجربیات خوبی در حوزه کاری خود است که از آن جمله می‌توان به سوابق کاری وی درقرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء اشاره کرد. وی کارنامه کاری درخشانی در حوزه فعالیت راه و شهرسازی دارد و در شرایط سخت توانسته کارهای موثری انجام بدهد.