شناسهٔ خبر: 96677 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

نگاهی به همراهی نمایندگان مجلس یازدهم با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت سیزدهم؛

برنامه‌های قاسمی پیشران خوبی برای وزارت راه است/ رستم قاسمی مدیری با سابقه است/ جهش خوب در حوزه راه و مسکن با حضور رستم قاسمی/ شناخت خوب رستم قاسمی از حوزه راه

رستم قاسمی جمعی از نمایندگان مجلس نظر مساعد خود را نسبت به رستم قاسمی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت سیزدهم مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نمایندگان مجلس در  پیام‌هایی جداگانه حمایت خود را از رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم اعلام کردند. بخشی از اظهار نظر نمایندگان به شرح زیر است:

برنامه‌های قاسمی پیشران خوبی برای وزارت راه است

عفت شریعتی کوهبنانی، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اقتصادی گفت: نظرم راجع به وزارت رستم قاسمی در وزارت راه و شهرسازی مثبت است. توجه به برنامه‌هایی که ایشان در کمیسیون‌های تخصصی و به ویژه کمیسیون اقتصادی به نمایندگان ارائه کردند می‌تواند امورات مربوط به وزارت راه و شهرسازی را به خوبی پیش ببرد و من همانطور که گفتم، نسبت به وزارت ایشان نظر مثبتی دارم.

رستم قاسمی مدیری با سابقه است

بهمن محمدیاری، نماینده تالش و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: آقای رستم قاسمی مدیری خوب، با سابقه و توانمند است. با توجه به سابقه خوب در قرارگاه خاتم الانبیا می‌تواند در وزارت راه و شهرسازی موفق باشد.

جهش خوب در حوزه راه و مسکن با حضور رستم قاسمی

حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و عضو هیات رییسه مجلس گفت: آقای رستم قاسمی از مجلس برای وزارت راه و شهرسازی رای خواهد آورد. او هم مدرک تحصیلی مرتبط با حوزه کاری وزارت راه دارد و هم از سوابق اجرایی خوبی برخوردار است. برنامه‌های وی برای وزارت راه و شهرسازی بسیار دقیق و شفاف بود و می‌تواند جهش خوبی در حوزه راه و مسکن ایجاد کند. آقای قاسمی پروژه‌های ملی را به انجام رسانده و از توانمندی خوبی در این زمینه برخوردار است.

شناخت خوب رستم قاسمی از حوزه راه

مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: آقای رستم قاسمی را با توجه به برنامه‌هایی که داشت، فردی توانمند دیدیم. او در حوزه راه دارای برنامه بوده و مسلط است و شناخت و توانمندی خوبی از این حوزه دارد.

قاسمی قابلیت لازم را برای تصدی وزارت راه دارد

مصطفی رضاحسینی قطب آبادی نماینده شهر بابک و عضو کمیسیون صنایع و معادن گفت: قاسمی از جمله وزرای خوب کابینه است. او از وزرای پخته کابینه است و تجارب ارزنده‌ای دارد. هم تجارب علمی و فنی و هم تجارب عملی دارد و هم یک فرد انقلابی و ارزشی است. او همه قابلیت‌های لازم را برای تصدی وزارت راه و شهرسازی دارد و از مجلس رای اعتماد بالا خواهد گرفت.

رزومه کاری خوب رستم قاسمی

ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی و رییس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: رستم قاسمی دارای رزومه کاری خوبی است و از این حیث مورد توجه نمایندگان قرار دارد. او سابقه وزارت دارد و در حوزه عمران نیز در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا دارای رزومه کاری قابل توجهی است.

رستم قاسمی مدیری میدانی است نه مدیر پشت میز نشین

محمدرضا رضایی کوچی نماینده جهرم و رییس کمیسیون عمران مجلس گفت: نظرم راجع به وزارت آقای رستم قاسمی در وزارت راه و شهرسازی مثبت است. وی یک مدیر میدانی است نه یک مدیر پشت میزنشین. آقای قاسمی فردی پر انرژی است و در کف میدان است، علاوه بر این مدرک تحصیلی وی نیز مرتبط با وزارت راه و شهرسازی است. آقای رستم قاسمی علاوه بر اینکه سابقه کار وزارت را دارد، در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا نیز تجربه و سابقه خوبی در حوزه انجام کارهای عمرانی از جمله امور ریلی و غیر را دارد. او یک مدیر عملیاتی است و می‌تواند در حوزه راه و مسکن تحول ایجاد کند. مضافا اینکه کارنامه کاری وی در سال‌های گذشته یک کارنامه موفق بوده است.

رستم قاسمی رای بالایی می‌آورد

مجتبی ذوالنور نماینده قم و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: توانمندی رستم قاسمی بالاست. هم برای وزارت راه و شهرسازی خوب است و هم خیلی تناسب داشت که برای وزارت نفت معرفی شود. در مجموع ایشان گزینه قوی برای وزارت محسوب می‌شود و رای بالایی می‌آورد.

رستم قاسمی وزیر و مدیر موفقی خواهد بود

امیر قلی جعفری نماینده مردم بروجن و عضو کمیسیون کشاورزی گفت: رستم قاسمی جزو مدیران موفق ماست. ایشان در هرجا بوده موفق عمل کرده و با توجه به سابقه خوب ایشان در وزارت نفت انتظار این بود که برای وزارت نفت معرفی شود اما در عین حال توانایی‌های لازم برای اداره وزارت راه و شهرسازی را نیز دارد و قطعا با توجه به سابقه اجرایی که دارند موفق خواهند بود. نگاه نمایندگان مجلس در کمیسیون کشاورزی نیز همین بود و معتقدیم رستم قاسمی وزیر و مدیر موفقی خواهد بود.