شناسهٔ خبر: 96680 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

نگاهی به همراهی نمایندگان مجلس یازدهم با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت سیزدهم؛

رستم قاسمی، معمار سازندگی در ایران/ رستم قاسمی، مدیری میدانی و وزیری قوی/ قاسمی مدیری توانمد و با تجربه/ برنامه‌های مترقی قاسمی برای توسعه راه‌ها

رستم قاسمی جمعی از نمایندگان مجلس نظر مساعد خود را نسبت به رستم قاسمی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت سیزدهم مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نمایندگان مجلس در  پیام‌هایی جداگانه حمایت خود را از رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم اعلام کردند. بخشی از اظهار نظر نمایندگان به شرح زیر است:

رستم قاسمی مدیری جهادی و کاربلد

کمال حسین پور نماینده پیرانشهر و سردشت و عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: آقای رستم قاسمی مدیری جهادی و کاربلد است. وی می‌تواند تحولی بزرگ در وزارت راه و شهرسازی ایجاد کند. تجربه خوبی در وزارت نفت و قرارگاه خاتم الانبیا دارد. در کارهای عمرانی هم سابقه خوبی دارد و رای اعتماد می‌گیرد.

رستم قاسمی، مدیری میدانی و وزیری قوی

جواد کریمی قدوسی، نماینده مردم مشهد و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آقای رستم قاسمی از جمله وزرای معرفی شده دولت سیزدهم به مجلس است که رزومه خوبی دارد. رزومه کاری قاسمی مرتبط با حوزه وزارت راه و شهرسازی است و او پروژه‌های زیادی را در حوزه‌های راه‌آهن، کشتی سازی و ... مدیریت کرده است. علاوه بر این او یک مدیر میدانی است و از وزرای قوی کابینه دولت آقای رییسی به شمار می‌رود.

رستم قاسمی، معمار سازندگی در ایران

حسین حسین زاده نماینده لارستان و عضو هیات رییسه کمیسیون انرژی مجلس گفت: رستم قاسمی هم تحصیلاتش در حوزه عمران است و هم در این حوزه منشا خدمات فراوانی بوده است. خدمات ایشان در وزارت نفت بر کسی پوشیده نیست که ایجاد فازهای پار جنوبی، رییس ایرانی اوپک و فروشنفت از جمله این خدمات است. در زمان فرماندهی ایشان در قرارگاه خاتم الانبیا کارهای بزرگی در حوزه آزادراه‌ها، بزرگراه‌ها، مترو، انتقال آب به تهران و مسکن صورت گرفت. آقای قاسمی به معنای واقعی کلمه معمار سازندگی در ایران است.

قاسمی مدیری توانمد و با تجربه

سیدرضا تقوی، نماینده تهران و عضو کمیسیون فرهنگی گفت: با شناختی که از آقای قاسمی دارم، به عنوان یک مدیر توانمد و با تجربه و با توجه به برنامه‌هایی که در کمیسیون فرهنگی ارائه کردند، رای و نگاه من به ایشان مثبت است.

رزومه خوب و قوی رستم قاسمی

عزت الله اکبری تالارپشتی نماینده تهران و رییس کمیسیون صنایع و معادن گفت: رستم قاسمی دارای رزومه کاری خوب و قوی است و سوابق کاری مرتبط با وزارت راه و شهرسازی دارد. علاوه بر این مدرک تخصصی‌اش هم عمران است و با حوزه کاری وزارت راه و شهرسازی مرتبط است.

رستم قاسمی نیروی قوی نظام است

سیدعلی آقازاده دافساری نماینده مردم رشت و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: قاسمی هم دارای سوابق اجرایی روشن و خوبی است و هم در حوزه اجرایی رزومه موفق و خوبی دارد و جزو نیروهای قوی در نظام است.

نظر و اقبال مثبت نمایندگان به رستم قاسمی

امیرحسین بانکی پورفرد نماینده اصفهان و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: قاسمی یک وزیر قوی برای کابینه است. برنامه‌ها و دیدگاه‌های خوبی در کمیسیون فرهنگی ارائه کرد. نظر و اقبال نمایندگان به ایشان مثبت است.

برنامه‌های مترقی قاسمی برای توسعه راه‌ها

بهزاد علیزاده نماینده دهلران و عضو کمیسیون کشاورزی گفت: قاسمی مدیری جهادی با روحیه انقلابی است. برنامه‌های مترقی و خوبی برای وزارت راه و شهرسازی ارائه کرده است. برنامه‌های ایشان در همه حوزه‌ها از جمله توسعه راه‌ها و استفاده از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی موثر است.

کارنامه درخشان و برنامه قوی قاسمی

محمد وحیدی نماینده بجنورد و نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: کارنامه عملی درخشان و تجربه همراه با برنامه قوی قاسمی نوید روزهای بهتر راه و شهرسازی در کشور است. کارهای بزرگ او در وزارت نفت و قرارگاه خاتم الانبیا اطمینان نمایندگان را برای رای اعتماد بالا برده است. سابقه انقلابی توام با خستگی ناپذیری و حضور در صحنه‌های دفاع مقدس، سازندگی و سپاه قدس و توان استفاده از نیروهای جوان و کارآمد و شناخت از ظرفیت‌های همه استان‌ها از ویژگی‌های ممتاز اوست.

رستم قاسمی مدیری با سابقه است

حسن محمدیاری نماینده مردم تالش و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: قاسمی مدیری خوب، با سابقه و توانمد است. با توجه به سابقه خوب در قرارگاه خاتم الانبیا می‌تواند در وزارت راه و شهرسازی موفق باشد.