شناسهٔ خبر: 96706 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اعلام زمان برگزاری انتخابات هئیت مدیره نظام کاردانی ساختمان استان یزد

DSC_5037.JPG در نشست مشترک امروز هئیت های نظارت و اجرایی پنجمین دوره انتخابات هئیت مدیره و بازرس نظام کاردانی ساختمان استان یزد زمان برگزاری انتخابات، روز پنجشنبه ۱۸ شهریور امسال اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (یزد)، در نشست مشترک امروز هئیت های نظارت و اجرایی پنجمین دوره انتخابات هئیت مدیره و بازرس نظام کاردانی  ساختمان استان یزد زمان برگزاری انتخابات، روز پنجشنبه ۱۸شهریور امسال اعلام شد.
در این نشست مشترک که به ریاست یادگاری مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد برگزار شد به بررسی اقدامات صورت گرفته در خصوص برگزاری این انتخابات، زمان و نحوه برگزاری آن پرداخته شد.
در ابتدای این جلسه خواجه رضایی معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان، گزارشی از مصوبات نشست های قبلی ارائه کرد و افزود: در ابتدای امر از علاقمندان به مشارکت در هئیت اجرایی دعوت بعمل آمد و پس از رای گیری رئیس، دبیر و نایب رئیس هیات اجرایی انتخاب و طی فراخوان عمومی از اعضای نظام کاردانهای ساختمان استان جهت کاندیداتوری این انتخابات دعوت بعمل آمد.
در ادامه فلاح رئیس اداره نظام مهندسی، مقررات ملی و کنترل ساختمان به میزان مشارکت کاردانهای ساختمان دراین دوره از انتخابات  پرداخت و گزارشی از تعداد ثبت کنندگان را به تفکیک رشته ارائه کرد.
وی افزود: از مجموع  کل اعضای نظام کاردان ها ساختمان استان تعداد ۱۹ نفر ثبت نام نمودند که مراحل استعلام آنها انجام ودر مرحله بررسی صلاحیت است.
رئیس هئیت نظارت بر انتخابات خاطر نشان کرد: انتظار می رود با همت و تلاش این تیم فعال، دلسوز و توانمند شاهد برگزاری یک انتخابات بی حاشیه آرام و منسجم باشیم.
رضا یادگاری با اشاره به برگزاری هرچه بهتر این انتخابات به اعضای هئیت اجرایی این ماموریت را داد تا با بررسی کارشناسانه و مطابق با ضوابط و مقررات ابلاغی، نحوه رای گیری و مکان برگزاری انتخابات را بررسی  و به اطلاع دینفعان برسانند.
وی افزود: براساس تصمیم مشترک هئیت های اجرایی و نظارت ، زمان برگزاری انتخابات روز پنجشنبه ۱۸شهریور سالجاری مشخص و مقرر شد از از طریق ارسال پیامک به اطلاع اعضای سازمان نظام کاردانی ساختمان رسانده شود .
این مقام مسئول ضمن قدردانی از زحمات همه دست اندرکاران برگزاری این انتخابات ، آرزوی توفیق برای  یکایک فعالان در حوزه ساخت و ساز استان یزد نمود و ابراز داشت به امید خدا با مشارکت حداکثری و حضور و تلاش مضاعف کاردان ها و مهندسان ساختمان شاهد ساخت و سازهای با کیفیت و مقاوم  باشیم.