شناسهٔ خبر: 96873 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مديرعامل شرکت فرودگاه‌ها:

عمليات بهسازی باند فرودگاه اردبيل آبان ماه تمام می‌شود

فرودگاه اردبیل رئيس هيات مديره و مديرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران از اتمام عمليات بهسازی باند فرودگاه اردبيل تا پايان آبان ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مسئولان استانی و نمايندگان استان اردبيل در مجلس شورای اسلامی با همراهی  مديرعامل شرکت فرودگاه‌ها و مديرکل فرودگاه‌های استان از پروژه‌های فرودگاه اردبيل بازديد و تصميماتی براي بهره‌برداری از باند اين فرودگاه و احداث ساختمان سوخت‌رسانی فرودگاه پارس آباد اتخاذ شد.

 سياوش اميرمکری مديرعامل شرکت فرودگاه‌ها در تشريح اين بازديد گفت: پروژه بهسازی باند فرودگاه اردبيل که با موانعی همراه بود و اجرای آن سه سال و نيم به طول انجاميد، اکنون در مرحله پايانی است و مقرر شد تا اواخر آبان ماه به بهره‌برداري رسيده و اقدامات لازم برای نصب روشنايی باند که می‌تواند در رفع کنسلی پروازهای اين فرودگاه موثر باشد، آغاز شود.

به گفته وی پس از روشنايی باند، خط کشی به عنوان آخرين مرحله کار  انجام خواهد شد.

وی همچنين از پيگيری‌های لازم براي احداث ساختمان سوخت‌رسانی فرودگاه پارس آباد خبر داد .

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، اميرمکری اظهار داشت: در کنار اين پروژه مراحل آماده سازی نصب و راه اندازی روشنايی فرودگاه پارس آباد در اوايل مهر ماه شروع می‌شود و اميدواريم تا پايان سال به نتيجه برسد.