شناسهٔ خبر: 96922 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری ۷ هزار ساعت نفر آموزشی در ۵ ماهه اول امسال در بندر چابهار/انجام دوره‌های آموزشی کارکنان بندر چابهار در دوران محدویت‌های کرونا

ناصر روانبخش معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از برگزاری هفت هزار ساعت نفر آموزش به شیوه‌های مجازی و نیمه حضوری در پنج ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ناصر روانبخش با اشاره به اینکه بی‌توجهی به امر آموزش یکی از آسیب‌پذیرترین امور در عصر کرونا می‌باشد، اظهار کرد: آموزش کارکنان این اداره کل نه تنها متوقف نشده، بلکه با استفاده از فرصت تعطیلات اجباری ناشی از موج‌های مکرر شیوع کرونا رشد چشمگیری نیز داشته است.

 وی افزود: علت تحقق این امر بهره‌گیری از سامانه‌های آموزش الکترونیکی (LMS) و استفاده از محتوای چند‌ رسانه‌ای به صورت‌های متفاوت آفلاین، آنلاین و نیمه حضوری در برگزاری دوره‌ها می‌باشد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع عنوان کرد: در پنج ماهه اول امسال تعداد ۲۰ دوره آموزشی کوتاه مدت با میزان بیش از هفت هزار ساعت نفر عمدتا در حوزه‌های امور بندری، دریایی، تجاری و اقتصادی، امور اداری، مذهبی و زبان انگلیسی برگزار و دوره‌هایی دیگر نیز برای ماه شهریور برنامه‌ریزی و در حال برگزاری می‌باشد.

به گفته وی، عمده دوره‌های فوق پس از دو نوبت نیازسنجی از بخش‌ها و واحدها استخراج و بعد از اخذ مجوز سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، وی خاطرنشان کرد: ترویج کتابخوانی، پذیرش دانشجویان متقاضی کارورزی در بندر، راهنمایی و ارائه مشاوره برای پژوهشگران و پایان‌نامه‌های دانشجویی مرتبط با بندر از دیگر فعالیت‌های  آموزش بندر چابهار می‌باشد.