شناسهٔ خبر: 97063 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بهسازی راه اصلی نهاوند- بروجرد

بازدید نهاوند همدان معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان همدان بیان کرد: بهسازی راه اصلی نهاوند-بروجرد در دست اجراست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(همدان)، حبیب نادیان رفیع گفت: پروژه بهسازی راه اصلی نهاوند-بروجرد از سال ۱۳۸۶ با هدف گسترش شبكه بزرگراههای كشور برای سهولت ، سرعت و افزایش ايمنی در حمل و نقل زمينی آغاز شده که تاکنون با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی همراه بوده است.

وی ادامه داد: طول كل مسير ۳۰ كيلومتر است كه ۲۰ كيلومتر آن در محدوده استان همدان واقع شده و کل مسیر به غیر از مقطع سه راهی روستای شعبان (حدود ۳ کیلومتر) بصورت چهارخطه احداث و در دست بهره برداری است، مابقی كار حدوداً ۳ كيلومتر پیمانکار در حال اجرا است.

نادیان در رابطه با موانع و مشکلات پیشروی پروژه افزود: آسفالت کل پروژه انجام شده و نصب نیوجرسی در دست اقدام است که موانع اجرائی پروژه نظیرآزاد سازي باغات املاک مزروعی کمبود اعتبارات و تخصيص مطالبات پيمانكار است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان همدان در رابطه با پروژه بهسازی راه اصلی توره ملایر یادآور شد: پروژه با هدف گسترش شبکه بزرگراههای کشور برای سهولت و سرعت در حمل و نقل زمینی و ارتقای ایمنی در سال ۱۳۸۵ آغاز و تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

نادیان در پایان در رابطه با مشخصات فنی پروژه و مشکلات پیشروی آن گفت: طول كل مسير ۵۰ كيلومتر مي باشد كه ۴۰ كيلومتر آن در محدوده استان همدان واقع شده ، ۳۴ كيلومتر ابتدا و انتهای مسير در سالهای قبل بصورت چهارخطه احداث و در دست بهره برداری است.