شناسهٔ خبر: 97106 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۲۶۰کیلومتر از راه‌های آسیب دیده از سیل در الموت بازسازی شد

سیل الموت رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای الموت گفت: ۲۶۰کیلومتر از راه‌های روستایی این منطقه که در سیل اخیر آسیب دیده بودند ریزش برداری و بازسازی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری قزوین)، مهدی رشوند اظهار داشت: به دنبال بارش شدید باران و وقوع سیلاب در ۱۱مردادماه امسال ۶کیلومتر از راههای روستایی این بخش نیز به طور کامل از بین رفته بود که با همت راهداران به طور مجدد برای آنها راه احداث شد.
وی اضافه کرد: علاوه بر اقدامات مستمر و روزانه در راستای نگهداری راههای حوزه استحفاظی الموت، عملیات ساخت واریانت بهرام‌آباد در محور قزوین-رازمیان و آسفالت و خط‌کشی آن به طول یک کیلومتر از مهم ترین فعالیت‌‌های این اداره در سال جاری بود که با هزار نفر ساعت و با استفاده از ۲۰دستگاه ماشین‌آلات انجام شد.
رشوند ادامه داد: همچنین تعریض و اصلاح شیب و بهسازی محور روستایی وناش الموت شرقی نیز از دیگر فعالیت‌های  این اداره در مدت پنج ماهه نخست امسال بوده است.
 وی به بهسازی و رنگ آمیزی پل رجایی دشت نیز اشاره کرد و گفت: بازسازی قسمت های آسیب دیده، شستشوی کامل پل، اجرای رنگ‌آمیزی سازه پل، نصب تابلو و علایم، اجرای روکش آسفالت، نصب چراغ چشمک زن و شانه سازی و ساماندهی ورودی‌های پل از جمله اقدامات انجام شده برای بهسازی این پل بوده است.
 رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای الموت افزود: در این مدت ۳۲۰تن آسفالت جهت لکه‌گیری و چاله پرکنی راه‌های این منطقه مصرف شده است.