شناسهٔ خبر: 97141 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

حمل‌ونقل ریلی در هفته‌ای که گذشت؛

آغاز به فعالیت هنرستان‌های ریلی در ۶ استان کشور/برنامه‌ریزی برای نوسازی و توسعه ناوگان ریلی/ تأمین ۵۵۰ میلیارد تومان برای راه آهن اردبیل/ اعزام روزانه ۱۵۰ واگن به بندر امام خمینی (ره)

قطار تهران از اهم اخبار در حوزه حمل‌و نقل‎ ریلی در هفته‌ای که گذشت می‌توان به آغاز به فعالیت هنرستان‌های ریلی در ۶ استان و اعزام روزانه ۱۵۰ واگن به بندر امام خمینی (ره) اشاره داشت.

به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اهم اخباری که در هفته گذشته در حوزه حمل و نقل ریلی به وقوع پیوست به شرح زیر است:

آغاز به فعالیت هنرستان‌های ریلی در ۶ استان کشور

مدیرعامل شرکت راه‌آهن از آغاز فعالیت هنرستان‌های ریلی در ۶ استان خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده، دانشگاه علمی و کاربردی راه‌آهن تاسیس خواهد شد.

تأمین ۵۵۰ میلیارد تومان برای راه آهن اردبیل

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: از اول امسال تاکنون بیش از ۵۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه راه آهن اردبیل – میانه تأمین و پرداخت شده است.

نوسازی و توسعه ناوگان ریلی در دستور کار است

عضو کابینه دولت سیزدهم بر نوسازی و توسعه ناوگان ریلی، جاده‌ای، هوایی و دریایی تاکید کرد و به تشریح برخی از برنامه‌های خود در بخش حمل‌و‌نقل، پرداخت.

حضور سرزده وزیر راه و شهرسازی در ایستگاه راه آهن تهران

وزیر راه و شهرسازی با حضور سرزده در ایستگاه راه آهن تهران، از نزدیک با مسافران، کارکنان و خدمه راه آهن گفت و گو کرد و در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

مردم ایران شایسته بهترین ها هستند 

وزیر راه و شهرسازی در بازدید سرزده از راه آهن تهران گفت: اولین شرط همکاری با بنده اعتقاد به این موضوع است که مردم ایران شایسته بهترین‌ها هستند.

روزانه ۱۵۰ واگن به بندر امام خمینی (ره) اعزام می‌شود 

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی گفت: مقرر شد روزانه ۲۵۰۰ کامیون و ۱۵۰ واگن به بندر امام خمینی (ره) اعزام شود.

بازدید خبرنگاران چهارمحال و بختیاری از پروژه راه آهن استان 

همزمان با هفته دولت، خبرنگاران و نمایندگان خبرگزاری های این استان از پروژه راه آهن مبارکه - سفیددشت - شهرکرد بازدید و با روند تکمیل این پروژه مهم زیرساختی آشنا شدند.