شناسهٔ خبر: 9718 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

یک مدیر بانک مسکن خبر داد:

واریز ۱۴۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به حساب پس‌انداز یکم در ۳۵ روز

بانک مسکن مدیر طرح و برنامه بانک مسکن گفت: تهرانی‌ها در طول ۳۵ روز کاری از زمان افتتاح حساب پس‌انداز مسکن یکم ۴۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به حساب بانک مسکن واریز کرده‌اند.

محمدحسن مرادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص آخرین اطلاعات صندوق پس‌انداز مسکن یکم در ۳۵ روز کاری از زمان افتتاح این صندوق اظهار کرد: در شهرهای زیر ۲۰۰ هزار نفر ۱۹۳۶ فقره حساب به مبلغ ۲۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان افتتاح شده است.

مدیر امور طرح و برنامه بانک مسکن تأکید کرد: در شهر تهران نیز هزار و ۹۹۹ فقره حساب به مبلغ ۴۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان افتتاح شده است.

مرادی در خصوص وضعیت شهرهای بالای ٢٠٠ هزار نفر گفت: ۴ هزار و ۱۸۹ فقره حساب به مبلغ ۷۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در این شهرها افتتاح شده که همه این افتتاح‌ها در ۳۵ روز کاری انجام شده است.

وی افزود: کل سپرده صندوق پس انداز مسکن یکم در ۳۵ روز کاری بعد از افتتاح صندوق، ۸ هزار و ۱۲۴ فقره حساب به مبلغ ۱۴۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده است.

به گفته این مقام بانک مسکن، به طور میانگین در هر روز از این ۳۵ روزی که مبنای تهیه این گزارش بوده،  ۱۹۲ فقره حساب به ارزش دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان افتتاح شده است./

برچسب‌ها:

نظر شما