شناسهٔ خبر: 97188 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

آغاز عملیات ایمن سازی و تعمیرات پل بزرگ تنگ چویل دیشموک

پلسازی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه تنگ چویل با توجه به اینکه ارتباط دو استان کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان را برقرار می کنند از اهمیت بالایی برای مردم این دو استان خصوصا بخش های دیشموک، قلعه رئیسی و صیدون باغملک دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کهگیلویه و بویراحمد)، سید محمد حسین نصیری رادمدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز عملیات ایمن سازی و تعمیر و مرمت پل تنگ چویل بخش دیشموک خبر داد.

سید محمد حسین نصیری  افزود: پروژه تنگ چویل با توجه به اینکه ارتباط دو استان کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان را برقرار می کنند از اهمیت بالایی برای مردم این دو استان خصوصا بخش های دیشموک،قلعه رئیسی و صیدون باغملک دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بیان داشت: در همین خصوص ایمن سازی جاده و تعمیر و مرمت پل این محور در دستور کار مسولان استانی و شهرستانی قرارگرفت.

نصیری راد در ادامه افزود؛با پیگیری های صورت گرفته توسط حجت الاسلام موحد نماینده محترم شهرستان های کهگیلویه بزرگ،معاونت عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و دیگر مسولان استانی و شهرستانی اعتباری قریب به ۱۲۰ میلیارد ریال برای این پروژه از محل اعتبارات وزارت نفت،مناطق محروم و وزارت راه و شهرسازی در نظر گرفته شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: طول ایمن سازی این مسیر ۶ کیلومتر و تعمیر و مرمت پل آن به متراژ ۱۰۰ متر است.

نصیری راد در پایان افزود؛این پروژه توسط دو شرکت پیمانکاری از هفته گذشته آغاز به کار کرده و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد جاده ای ایمن و در خور شان مردم این مناطق باشیم.