شناسهٔ خبر: 97226 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۱۱ تخلف ساخت و ساز در حریم راه‌های کوهین استان قزوین شناسایی شد

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کوهین رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کوهین استان قزوین از شناسایی ۱۱ مورد تخلف ساخت و ساز در حریم راه‌های حوزه استحفاظی این بخش در پنج ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری قزوین)، اسماعیل جعفری با ارایه گزارشی از فعالیت های انجام شده در سال جاری افزود:۵۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع تسطیح و ریگلاژ شانه راهها، به کارگیری ۱۳۲تن آسفالت جهت روکش و لکه‌گیری راهها، تنقیه و پاکسازی ۲۱دهنه پل و آب‌رو، تسطیح و تیغه زنی ۳۸۸کیلومتر از راه‌های خاکی، ۴هزار و ۷۰۰متر مکعب ریزش برداری و ۸۵۰متر مکعب اصلاح شیب شیروانی از جمله اقدامات انجام شده توسط این اداره در پنج ماهه نخست امسال بوده است.
وی، تهیه و نصب۱۵۴عدد و شستشوی ۳هزار و ۷۳۵عدد از تابلوها و علایم ایمنی راهها، ۱۹۱مورد پاکسازی جاده ها از لاشه حیوانات و ۳۹هزار متر مربع علف زنی را  از دیگر اقدامات نیروهای راهدار در این مدت عنوان کرد.
جعفری از انجام۸۹گشت کنترل ناوگان حمل و نقل کالا و مسافر خبر داد و افزود: در این گشت‌ها که توسط کارشناسان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و با همکاری پلیس راه انجام می‌شوند مواردی چون صورت وضعیت حمل و نقل کالا و مسافر، بارنامه و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کنترل می شوند.
وی، مسافت طی شده گشت‌های راهداری و ترابری را ۷۹هزار و ۲۲۰کیلومتر عنوان کرد و افزود: امیدواریم با مدیریت هرچه بهتر ناوگان و حفظ این روند، کیفیت خدمت‌رسانی به هموطنان در طول راه‌های استحفاظی همچون گذشته افزایش یابد.
بخش کوهین با ۵۸روستای دارای سکنه در ۳۵کیلومتری غرب قزوین قرار دارد.

برچسب‌ها: