شناسهٔ خبر: 97247 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان اعلام کرد:

جابه جایی افزون بر ۷۶۵ مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان

علی قبا.jpg معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: ۷۶۵ هزار و ۸۷۱ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی در جنوب این استان در پنج ماهه سال جاری جابه جا شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایرانشهر)، علی قبا معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: ۷۶۵ هزار و ۸۷۱ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی در جنوب این استان در پنج ماهه سال جاری جابه جا شدند.

وی افزود: جابجایی مسافران این مدت در قالب ۱۳۳ هزار و ۸۲۵ سفر ناوگان‌اتوبوسی، مینی بوسی و سواری انجام شده است.

قبا با اشاره به اهمیت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: همچنان از شهروندان گرامی درخواست داریم تا حتی المقدور از انجام هرگونه سفرغیر ضروری خودداری نمایند تا بتوان هر چه سریعتر جلوی شیوع ویروس جهش یافته کرونا را گرفت.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: علاوه بر بازرسی های مداوم و شبانه روزی کارشناسان اداره مسافر و ایمنی و ترافیک این اداره کل از ناوگان عمومی مسافری، نظارت بر عملکرد شرکت ها، رانندگان و ناوگان اعزامی به صورت سیستمی از طریق سامانه سپهتن در طول سفر انجام می شود.

قبا بیان کرد: از مسافران خواستاریم هرگونه شکایت، انتقاد و پیشنهاد را از طریق سامانه ۱۴۱ گزارش دهند تا در کمیسیون های ماده ۱۱، ۱۲ و ۱۴ در کمترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گیرد. 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۱۵۰۰ راننده مسافری فعال، ۴۶۶ دستگاه ناوگان اتوبوسی، ۷۰۷ دستگاه ناوگان مینی بوسی و ۸۴ دستگاه ناوگان سواری فعال در حوزه تحت پوشش این اداره‌کل به هموطنان خدمات ارائه می‌دهند.