شناسهٔ خبر: 9744 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

امروز و فردا صورت می‌گیرد؛

برگزار ی آزمون ورود به حرفه مهندسان در كرمان

آزمون مدير مسكن و ساختمان اداره كل راه و شهرسازي استان كرمان،گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان، كاردان‌های فنی ساختمان و تعيين صلاحيت معماران تجربی در كرمان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومي اداره کل راه و شهرسازی  استان كرمان، مهندس علي حاجي زاده  اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور آزمون ورود به حرفه مهندسان، كاردان‌های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران تجربی در روزهای پنج‎شنبه و جمعه اول و دوم مردادماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی مکان برگزاری این دوره از آزمون را دانشگاه چمران كرمان اعلام کرد و افزود: این آزمون در دو شیفت صبح و بعدازظهر روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود.

حاجي زاده خاطرنشان كرد:  صبح روز پنجشنبه آزمون ورود به حرفه مهندسان شامل رشته های عمران (نظارت)، شهرسازی، نقشه‌برداری، ترافیک، معماری (نظارت) و آزمون حرفه‎ای كاردان‎های فنی ساختمان شامل كاردان معماری، كاردان عمران، كاردان تأسیسات برقی و كاردان نقشه‌برداری برگزار خواهد شد.

وي ادامه داد: در عصر روز پنجشنبه نیز آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته معماری ( اجرا) و عمران (اجرا) و صبح روز جمعه نیز آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته عمران (محاسبات) ، مکانیک ، برق و معماری طراحی برگزار می‌شود.

مدير مسكن و ساختمان اداره كل راه و شهرسازي استان كرمان تصريح كرد: دفترچه سؤالات و پاسخنامه‎های آزمون شخصی‎سازی شده و آزمون برای تمامی رشته‎های امتحانی (بجز رشته معماری طراحی) بصورت تستی خواهد بود.

گفتني است  آزمون تعیین صلاحیت معماران تجربی نیز در صبح روز جمعه  برگزار خواهد شد.

نظر شما