شناسهٔ خبر: 97484 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید از قطعه پنجم و ششم طرح چهاربانده سازی جاده تویسرکان_کنگاور

تویسرکان بازدید رئیس راه و شهرسازی شهرستان تویسرکان طی بازدید از قطعه پنجم و ششم طرح چهار بانده سازی تویسرکان_کنگاور از تامین اعتبار این پروژه به میزان ۱۰۰ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان (همدان) حمیدرضا ظاهری به همراه نماینده مردم شهرستان تویسرکان در مجلس شورای اسلامی، مفتح  فرماندار شهرستان در بازدید از طرح در حال تکمیل چهار بانده سازی جاده تویسرکان- کنگاور اظهار کرد: در رایزنی با یکی از بانک ها و با موافقت وزارت راه و شهرسازی موفق شدیم اعتباری معادل ۱۰۰ میلیارد تومان برای ادامه روند تکمیل این طرح تامین کنیم و رایزنی با بانک های دیگر را نیز ادامه می دهیم.

مفتح بیان کرد: به دنبال تکمیل هر چه سریعتر این طرح هستیم زیرا علاوه بر جلوگیری از حوادث و سوانح جاده ای در روند توسعه همه جانبه و متوازن شهرستان تویسرکان نیز از اثر گذاری بالایی برخوردار است.

فرماندار تویسرکان نیز گفت: در حال حاضر قطعه پنجم و ششم طرح چهار بانده سازی جاده تویسرکان- کنگاور هر کدام به طول حدود پنج کیلومتر به تر تیب از ۵۰ و ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار هستند.

سید رسول حسینی افزود: همچنین قطعه هفتم این طرح آماده واگذاری به پیمانکار است تا مراحل اجرایی خود را آغاز کند.

رئیس راه و شهرسازی تویسرکان در پایان یادآور شد:  محور ارتباطی تویسرکان به کنگاور یکی از راه های شریانی شهرستان تویسرکان به شمار می رود که ۳۳ کیلومتر از آن در حوزه استحفاظی شهرستان تویسرکان قرار دارد و تا کنون  در طرح چهار بانده سازی آن حدود ۲۵ کیلومتر از این مسافت یا به بهره برداری رسیده و زیر بار ترافیک رفته و یا در حال طی مراحل اجرایی است.