شناسهٔ خبر: 97569 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی ۵ ماهه اول امسال

استفاده ۸۷۵ تن آسفالت جهت لکه گیری راههای مواصلاتی بخش دیهوک

مهدی کیانپور.jpg رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک از مصرف ۸۷۵ تن آسفالت جهت لکه گیری محورهای حوزه استحفاظی این بخش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان جنوبی)،مهدی کیانپور رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک گفت: در راستای ایمن سازی و افزایش ایمنی محورهای ارتباطی بخش دیهوک بویژه محورهای شریانی، طی پنج ماهه نخست سال جاری بصورت مستمر و روزانه، محورهای حوزه استحفاظی لکه گیری شد.
 وی با اشاره به اینکه بهسازی و ایمن سازی نقاط پرحادثه به منظور تحقق اهداف ایمنی از اهمیت خاصی برخوردار است ادامه داد: از ابتدای امسال اقدامات کوتاه مدت و پیشگیرانه متعددی شامل: بهسازی و هم پوشانی گاردریلها، نصب علائم و تعویض تابلوهای فاقد بازتاب، شستشوی تابلوها و علائم، نصب و تعمیر چراغ چشمک زن، اصلاح دیوارهای هدایت آب، مرمت آبشستگی های ناشی از سیل، مرمت و آبگیری آب انبارها سکوی نماز، ایمن سازی تقاطع های راههای روستایی با نصب چشم گربه ای  و .... انجام شده است.
 مهدی کیانپور افزود: در راستای افزایش ارتقاء ایمنی محورها و به منظور رفاه حال کاربران جاده ای نیز عملیات روکش آسفالت گرم در ۷ کیلومتر و آسفالت سرد در ۱۸کیلومتر از محورهای دیهوک انجام شده است.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک در ادامه گفت: با هدف  کاهش تلفات و تصادفات جاده ای عملیات اصلاح شیب شیروانی در ۴ کیلومتر از راههای حوزه استحفاظی نیز انجام گرفته است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه عوامل راهداری دیهوک با همفکری و همدلی، سعی در انجام خدمات مطلوب تر راهداری در جهت ارتقاء امنیت عبور و مرور در سطح جاده های مواصلاتی داشته و امیدواریم با انجام این اقدامات شاهد کاهش تصادفات و تلفات ناشی از حوادث رانندگی در راههای مواصلاتی بخش دیهوک باشیم.