شناسهٔ خبر: 97588 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری ششمین جلسه گروه کاری تلفیق زیربنایی استان اصفهان

کارگروه امور زیر بنایی اصفهان ششمین جلسه گروه‌کاری تلفیق زیربنایی استان اصفهان در سال ۱۴۰۰ به منظور بررسی و اتخاذ تصمیم برای بیش از ۷۳ پرونده مرتبط با موارد داخل و خارج حریم شهرهای استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ صبح امروز یکشنبه (۲۱ شهریور ۱۴۰۰)، ششمین نشست گروه کاری تلفیق زیربنایی استان اصفهان با حضور علیرضا قاری‌قرآن، مدیرکل راه و شهرسازی استان و دیگر اعضا در محل سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه جلسات گروه کاری تلفیق زیربنایی به‌صورت منظم در این استان تشکیل می‌شود اذعان داشت: عموماً در این جلسات پرونده‌های مرتبط با طرح‌های وابسته كشاورزی، گردشگری و صنایع که داخل و خارج حریم شهرهای استان اصفهان واقع شده‌اند مورد بررسی قرار می‌گیرد.  

وی بیان داشت: در این نشست ۶۰ مورد از پرونده‌های مربوط به گروه‌كاری طرح‌های وابسته كشاورزی مطرح شد که از این میزان موارد داخل حریم ۳۹ شهر و موارد خارج حریم ۲۱ شهر استان مورد بررسی قرار گرفت.  

قاری‌قرآن گفت: بیشترین زمان جلسه جهت رسیدگی به موارد خارج حریم شهرستان‌های کاشان، اصفهان، خوانسار، برخوار، نایین، تیران و کرون، فلاورجان، شهرضا، لنجان، شاهین‌شهر و میمه، آران و بیدگل و خوروبیابانک اختصاص یافت.