شناسهٔ خبر: 97634 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

واگذاری ۳۱۰۷ مترمربع اراضی به اقشار ویژه فریدونشهر

علی گلشاهی / اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدونشهر از در حال ساخت بودن ۳۱۰۷ متر مربع اراضی واگذار شده به اقشار ویژه این شهرستان خبر داد.

علی گلشاهی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدونشهر، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ در خصوص اراضی واگذار شده به اقشار ویژه این شهرستان اذعان داشت: در راستای تامین مسکن اقشار ویژه با سیاست‌گذاری‌های معاونت املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان حدود ۱۶ قطعه از اراضی شهرستان فریدونشهر به این عزیزان واگذار شد.  

وی افزود: اراضی واگذار شده سه هزار و ۱۰۷ متر مربع برای ۳۴ خانوار بوده است که به صورت ۲ و ۳ واحده در نظر گرفته شده. همچنین هم اکنون در حال ساخت و ساز است.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدونشهر در رابطه با طرح اقدام ملی مسکن این شهرستان اظهار کرد: با توجه به ثبت نام‌های بعمل آمده و بررسی شرایط متقاضیان استفاده از این طرح، ۹۰ نفر مورد تایید قرار گرفتند که برای این افراد ۳۰ پلاک مسکونی ۳ واحده در نظر گرفته شده است.  

وی با بیان اینکه ساخت و ساز طرح اقدام ملی تولید مسکن در این شهرستان بصورت گروهی و توسط خود اشخاص انجام می‌شود گفت: براساس اراضی تامین شده برای این طرح حدود یکهزار و ۴۰۰ متر مربع تجاری و دو هزار و ۲۰۰ متر مربع مذهبی در نظر گرفته شده است.