شناسهٔ خبر: 97698 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آخرین وضعیت پروژه های طرح اقدام ملی مسکن در کردستان بررسی شد

جلسه بررسی اقدام ملی مسکن در راه وشهرسازی کردستان آخرین وضعیت،اقدامات انجام شده ومیزان پیشرفت پروژه های طرح اقدام ملی مسکن در استان کردستان صبح امروز چهار شنبه در جلسه ای با حضور مدیر کل راه وشهرسازی ومدیران بنیاد مسکن،ستاد اجرایی فرمان امام وبانک مسکن مورد بررسی قرارگرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی( کردستان)، آخرین وضعیت،اقدامات انجام شده ومیزان پیشرفت پروژه های طرح اقدام ملی مسکن در استان کردستان صبح امروز چهار شنبه در جلسه ای با حضور مدیر کل راه وشهرسازی ومدیران بنیاد مسکن،ستاد اجرایی فرمان امام وبانک مسکن مورد بررسی قرارگرفت.

در این جلسه که در اداره کل راه وشهرسازی برگزار شد، عرفان مرادی مدیر کل راه وشهرسازی کردستان با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای پیشرفت پروژه در مرکز وشهرستانهای استان اظهار کرد:  پروژه اقدام ملی مسکن با همت مدیران محترم حاضر در این جلسه در مسیر درست قرار گرفته ودرحال اجرا بوده و ساخت واحدها در مراحل مختلف از جمله فنداسیون،اسکلت و... می باشد.

مرادی در ادامه اظهار امیدواری نمود با توجه به شرایط موجود در جامعه از جمله گرانی مصالح ساختمانی، با آسان کاری در پرداخت تسهیلات در نظر کرفته شده گام اساسی در پیشبرد این طرح مهم برداشته شود.