شناسهٔ خبر: 97718 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جشنواره شهید رجایی استان :

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران دستگاه برتر اجرایی شد

مهندس نجفی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران موفق به کسب رتبه برتر در بخش شاخص‌های اختصاصی در جشنواره شهید رجایی این استان شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی (راهداری مازندران )، اصغر میرایی محمدی معاون توسعه مدیریت و منابع این اداره کل ضمن اعلام این خبر افزود : به استناد مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری و بر اساس نتایج حاصله از ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۹ دستگاه‌های اجرایی استان ، این  اداره کل در بجشنواره شهید رجایی که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در مازندران همزمان با سراسر کشور برگزار شد  توانست در محور شاخص های اختصاصی رتبه برتر را در بین دستگاه‌های اجرایی مازندران کسب نماید.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را تجلیل و معرفی دستگاه‌های برتر اجرایی در سال ۹۹ عنوان کرد و اظهار داشت : بر اساس گروه‌بندی اعلامی سازمان اداری و استخدامی کشور، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به عنوان دستگاه اجرایی برتر مازندران در زمینه شاخص‌های اختصاصی معرفی شد و از عباسعلی نجفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است جشنواره شهید رجایی هر سال مقارن با هفته دولت برای ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در دو بخش شاخص‌های عمومی و اختصاصی و بر اساس عملکرد و مستندات ارائه شده از سوی دستگاه‌ها طی یک فرآیند ۱۲ ماهه انجام می‌شود.