شناسهٔ خبر: 9778 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بهسازی و آسفالت راه‌های روستايی محمودآباد

بهسازی محور کلاله - مراوه رئيس اداره راه و شهرسازی محمودآباد از پایان عمليات بهسازی و آسفالت چهار راه روستايی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران، محسن غفاري ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: بهسازي و آسفالت راه روستايي علم‌ده غربي از بخش مرکزي محمودآباد به طول ۸۰۰ متر ، راه روستايي آرم به اسکنده به طول ۱/۵ کيلومتر ، راه روستايي احمدآباد کليج از بخش سرخ‌رود به طول ۸۰۰ متر و راه روستايي ترسياب به طول يک کيلومتر به اجرا در آمده است.

وي افزود: با هدف سهولت در رفت و آمد مردم روستاي گيلاپي از بخش مرکزي محمودآباد، پل اين روستا به طول پنج متر و با عرض سه متر با اعتباري بالغ بر ۳۰۰ ميليون ريال تعريض و آسفالت شد.

رئيس اداره راه و شهرسازي محمودآباد همچنین بيان کرد: هزينه‌ هاي عمراني اين پروژه‌ ها از رديف تبصره ۲۲ ماده ۱۸۰ و همچنين قير يارانه‌ اي وزارت راه و شهرسازي و در اجراي طرح مشارکتي اين وزارتخانه تأمين شده است.

اين مقام مسئول تأکید کرد: عمليات عمراني احداث مسکن مهر ۹۰۶ واحد سرخ‌ رود ۸۰ درصد پيشرفت فيزيکي داشته و تا پايان سالجاري به بهرهبرداري مي‌ رسد.

غفاري در پایان گفت: اصلاح دوربرگردان محور محمودآباد به فريدونکنار حدفاصل روستاي سياه‌ رودسر که هم سطح و غيراستاندارد است، عمليات تعريض آن انجام شده و تا چند ماه آينده به پایان مي‌ رسد/ .

نظر شما