شناسهٔ خبر: 97788 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اعضای هیات مدیره و بازرسان سازمان نظام کاردانی ساختمان استان اصفهان انتخاب شدند

امیر زاغیان اصفهان / ازمون معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: با رای اعضاء سازمان نظام کاردانی استان اصفهان در انتخابات پنجمین دوره هیئت مدیره و بازرس سازمان، هفت عضو اصلی، چهار عضو علی‌البدل و یک عضو بازرس مشخص شدند.

امیر زاغیان معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛  در خصوص نحوه برگزاری و میزان مشارکت در پنجمین دوره انتخابات هیئت مدیره و بازرسان سازمان نظام کاردانی ساختمان استان اظهار کرد: به دلیل وجود شرایط شیوع ویروس کرونا، این دوره از انتخابات بصورت الکترونیکی با رعایت جوانب صیانت آرای محرمانه اعضا و تمهیدات لازم در خصوص نحوه احراز هویت رای دهندگان با استفاده از (شماره تلفن اختصاصی، کد عضویت و کد ملی) برگزار شد تا اعضای سازمان بتوانند مشارکت حداکثری داشته باشند.  

وی بیان داشت: اعضای هیئت نظارت و هیئت اجرایی این انتخابات تمام تلاش خود را بمنظور برقرار نمودن فضای سالم انتخاباتی، مدیریتی قانونمند و برگزاری انتخاباتی منظم و مطابق با آئین‌نامه بعمل آوردند.  

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان اذعان داشت: انتخابات پنجمین دوره هیئت مدیره و بازرسان سازمان نظام کاردانی استان اصفهان از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۰ روز پنج شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ با مشارکت ۱۹۱ نفر از اعضا سازمان برگزار شد.  

وی گفت: در این دوره از انتخابات هفت عضو اصلی در هفت رشته (عمران، نقشه‌برداری، ترافیک، معماری، شهرسازی، تاسیسات برقی و تاسیسات مکانیکی) و چهار عضو علی‌البدل در رشته‌های (عمران، معماری، تاسیسات مکانیکی و تاسیسات برقی)، همچنین یک عضو اصلی بازرس مشخص شد.  

زاغیان در پایان با توجه به لزوم ارتقا جایگاه کاردان‌ها در سیستم نظام فنی کشور و استفاده بیشتر از این حرفه در زنجیره خدمات مهندسی ابراز امیدواری کرد: تا با انتخابات بعمل آمده و مشخص شدن نمایندگان حرفه‌ای اعضا سازمان، شاهد ارتقاء کیفی در رعایت حقوق اجتماعی، خدمات‌رسانی به اعضاء و رعایت دقیق قوانین و مقررات ملی ساختمان باشیم.