شناسهٔ خبر: 97888 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مسكن و ساختمان اداره كل راه و شهرسازی خراسان رضوي خبر داد؛

هیئت مدیره و بازرسان نظام کاردانی ساختمان خراسان رضوي انتخاب شدند

محمدعلي منصوري.jpg با رای اعضا سازمان نظام کاردانی خراسان رضوي در انتخابات پنجمین دوره هیئت مدیره و بازرس سازمان، ۹ عضو اصلی، پنج عضو علی‌البدل و دو عضو بازرس و یک عضو علی‌البدل مشخص شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوي)، محمدعلي منصوري معاون مسكن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان رضوي در خصوص نحوه برگزاری و میزان مشارکت در پنجمین دوره انتخابات هیئت مدیره و بازرسان سازمان نظام کاردانی ساختمان استان اظهار کرد: به دلیل وجود شرایط شیوع ویروس کرونا، این دوره از انتخابات بصورت الکترونیکی با رعایت جوانب صیانت آرای محرمانه اعضا و تمهیدات لازم در خصوص نحوه احراز هویت رای دهندگان با استفاده از (شماره تلفن اختصاصی‌، کد عضویت و کد ملی) برگزار شد تا اعضای سازمان بتوانند مشارکت حداکثری داشته باشند.
وی بیان داشت: اعضای هیئت نظارت و هیئت اجرایی این انتخابات تمام تلاش خود را بمنظور برقرار نمودن فضای سالم انتخاباتی، مدیریتی قانونمند و برگزاری انتخاباتی منظم و مطابق با آئین‌نامه بعمل آوردند.
معاون مسكن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوي اذعان داشت: انتخابات پنجمین دوره هیئت مدیره و بازرسان سازمان نظام کاردانی استان خراسان رضوي از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۰ روز پنج شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ برگزار شد .
وی گفت: در این دوره از انتخابات ۹ عضو اصلی در ۹ رشته (عمران، نقشه‌برداری، ترافیک، معماری، شهرسازی، تاسیسات برقی و تاسیسات مکانیکی) و ۵ عضو علی‌البدل در رشته‌های (عمران، معماری، تاسیسات مکانیکی و تاسیسات برقی)، همچنین ۱ عضو اصلی بازرس با رای مستقیم و الکترونیکی اعضا مشخص شد.
وي افزود، انتخابات به صورت الکترونیکی و با مشارکت ۵۶ درصدی اعضاي فعال داراي پروانه اشتغال و رتبه اول كشور از نظر نسبت تعداد افراد شركت كننده؛ برگزار گردید و در نهایت نتایج آرا به شرح ذیل اعلام شد:

در رشته عمران: محمود مشيري با ۱۵۹ رای – محمدكيهاني يزدي با ۱۰۵ رای به عنوان اعضای اصلی گروه عمران و محمدعلي صنعتي با ۹۱ رای به عنوان عضو علی البدل گروه عمران حائز بیشترین رای ماخوذه شده اند .
در گروه نقشه برداری: مجيد عرفانيان با ۱۹۱ رای و حسين بختياري با ۱۴۲ رای به عنوان عضو اصلی گروه نقشه برداری انتخاب شده اند .
در گروه برق: حسين مجرد با ۱۳۸ رای به عنوان عضو اصلي و عليرضا هروي با ۱۳۵ رأي بعنوان عضو علي البدل گروه برق حائز بالاترین رای مأخوذه شده اند .
در گروه مکانیک : عزت اله فتحي با ۱۴۶ رای به عنوان عضو اصلی و محمدغفورنيا با ۱۱۶ رای به عنوان عضو علی البدل گروه مکانیک انتخاب شدند.
در گروه معماری: هانيه احيائي با ۱۸۲ رای – عليرضا احمدي با ۱۵۵ رای – احمد بلوندي با ۷۸ رای به عنوان اعضای اصلی و عليرضا كاتب طوسي با ۷۶ رای با عنوان علی البدل گروه معماری حائز بالاترین رای ماخوذه شده اند.
در گروه ترافیک و شهرسازي هيچ فردي انتخاب نشد.

منصوري با توجه به لزوم ارتقا جایگاه کاردان‌ها در سیستم نظام فنی کشور و استفاده بیشتر از این حرفه در زنجیره خدمات مهندسی ابراز امیدواری کرد: با انتخابات بعمل آمده و مشخص شدن نمایندگان حرفه‌ای اعضا سازمان، شاهد ارتقا کیفی در رعایت حقوق اجتماعی‌، خدمات‌رسانی به اعضاء و رعایت دقیق قوانین و مقررات ملی ساختمان باشیم.