شناسهٔ خبر: 97896 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد:

ایمن‌سازی محورهای فریدونشهر با اجرا و تکمیل پروژه راهسازی

جاده فریدونشهر اصفهان معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: به منظور افزایش ایمنی، تسهیل رفت و آمد و کاهش تصادفات و سوانح رانندگی در محورهای فریدونشهر پروژه‌های راهسازی اجرا و پیش بینی شده است که پس از تامین اعتبار روند عملیاتی آن انجام می‌شود.

بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ در خصوص وضعیت پروژه‌های راهسازی شهرستان فریدونشهر اظهار کرد: با هدف افزایش ایمنی و کاهش تصادفات رانندگی، عملیات ایمن‌سازی محورهای فریدونشهر با اجرا و پیش بینی پروژه‌های راهسازی در دستور کار قرار دارد.  

وی بابیان اینکه باند دوم سه راهی ازونبلاغ به سمت فریدونشهر به طول ۲۰ کیلومتر تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است اذعان داشت: بخشی از اقدامات در این محور باقی مانده است که می‌توان به احداث دو دستگاه دیوار حائل در روستای بیجگرد اشاره کرد.  

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اینکه دیوار حائل در یک طرف محور انجام شده گفت: برای طرف دیگر این محور نیز نقشه‌های آن آماده اس ت و پس از تامین اعتبار لازم، اقدامات ایمنی برای این قسمت بصورت کامل اجرا و تکمیل می‌شود.  

وی از دیگر طرح‌های راهسازی این شهرستان به پروژه تقاطع غیرهمسطح در سه راهی صادقیه اشاره کرد و اذعان داشت: در رابطه با این پروژه مطالعات انجام پذیرفته و نقشه‌های آن نیز تهیه شده است که پس از تامین اعتبار مراحل اجرای برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار انجام می‌پذیرد.  

شاهسوندی در خصوص وضعیت پروژه کمربندی فریدونشهر بیان داشت: با توجه به اعتباری که امسال برای این مسیر پیش‌بینی شده است، پس از اخذ مجوز و برگزاری مناقصه، فرآیند اجرایی این پروژه به طول ۶ کیلومتر آغاز می‌شود.